Apex Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Som sagt kan man lita på att dom ger en "normalt" godis och att man verkligen får det? Hittade inget bättre ställe att fråga på än här. Redigerat 1 Juli 2008 av Rezex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 allt som är grattis har någon nackdel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Som sagt kan man lita på att dom ger en "normalt" godis och att man verkligen får det? Hittade inget bättre ställe att fråga på än här. Nej, dem tjänar av godisföretagen genom och sponsra dem, varför skulle dem riskera vinsterna genom och förgifta barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Min mamma har fått en massa godis där ifrån och hon dog inte av dom.. Så du borde nog kunna lita på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Hmm ok tack för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 dom skickar ju inte hem en påse med ris lixsom det funkar har fåt hem det 5 gånger det är inget gift det kan jag garentera att det inte är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 (redigerat) dom skickar ju inte hem en påse med ris lixsom det funkar har fåt hem det 5 gånger det är inget gift det kan jag garentera att det inte är. EDIT:Sry för dubbel post datorn laggar Redigerat 4 Juli 2008 av kerex132 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 allt som är grattis har någon nackdel. Ja nästan allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Nackdelen är att det tar så j*vla lång tid. Jag får hem det efter 5-10 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Jag får hem det på typ 5 dagar men palla bry sej det kommer när det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Tss, blev medlem för kanske 1 månad sedan, har inte fått mina gratisgodisar. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.