Wendos Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Har inte uppdaterat än, har inte hunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 7 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 de tog bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Jo en den fick ju problem med sina ps3:or efter att ha installerat 2.40 men nu har ju 2.41 släpps och nu ska dom ju ha fixat problemen, får väl se om det är så. Har den installerad och har inte stött på något problem än (peppar peppar...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Jo en den fick ju problem med sina ps3:or efter att ha installerat 2.40 men nu har ju 2.41 släpps och nu ska dom ju ha fixat problemen, får väl se om det är så. Har den installerad och har inte stött på något problem än (peppar peppar...) 2.41 gör ingen skada. Du kan sluta peppa... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 f*n vad bra asså! Hoppas Sony fortsätter med uppdateringar så att Ps3 nästan blir lika bra som 360! Du skämtar?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 f*n vad bra asså! Hoppas Sony fortsätter med uppdateringar så att Ps3 nästan blir lika bra som 360! Du skämtar?... Haha :lol: PS3:an är ju bättre än 360 innan den ens hade släppts :lol: Nämen, ps3:an är bättre även när den inte hade in-game XMB alltså den nya uppdateringen, nu är den bara ännu mer bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 jag är glad över att de tog till in-game XMB, det ger den ett steg närmare 10 poängaren. och 2.41 är superbra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 jag är glad över att de tog till in-game XMB, det ger den ett steg närmare 10 poängaren. och 2.41 är superbra :) Nu har den gått långt över 10 för min del :P Håller med sjukt bra att dom fixade in-game xmb till oss, nu väntar man bara på home :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 jag är glad över att de tog till in-game XMB, det ger den ett steg närmare 10 poängaren. och 2.41 är superbra :) Nu har den gått långt över 10 för min del :P Håller med sjukt bra att dom fixade in-game xmb till oss, nu väntar man bara på home :rolleyes: Du är "virtuellt-liv" sugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 f*n vad bra asså! Hoppas Sony fortsätter med uppdateringar så att Ps3 nästan blir lika bra som 360!hehe, det är det redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) jag tror han skoja, men om han inte gjorde det får vi nog alla hjälpas åt o snickra ihop en fin liten galje åt honom.. Redigerat 21 Juli 2008 av qvirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Upload Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Yay, nu slipper man ju stänga av spelet bara för att skicka msg, och troffen iden är cool :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.