garkan Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 Jag satt för 2 dagar sen och ladda ner olika mmofps spel till min dator och märkte att några spel hade exact samma system requirements men ena laggade mer än den andra. Soldier Front laggar inte men ibland laggar Wolfteam. Det borde inte vara så..finns det någon sett? För jag har testat att sänka allt till low på Wolfteam och Soldier Front samt andra spel. Vad kan jag göra mer? Citera
HaSsE93 Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Skrivet 4 Juli 2008 Jag satt för 2 dagar sen och ladda ner olika mmofps spel till min dator och märkte att några spel hade exact samma system requirements men ena laggade mer än den andra. Soldier Front laggar inte men ibland laggar Wolfteam. Det borde inte vara så..finns det någon sett? För jag har testat att sänka allt till low på Wolfteam och Soldier Front samt andra spel. Vad kan jag göra mer? Spelet har olik settings Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Skrivet 4 Juli 2008 Det kan vara ett fel på det ena spelet. Citera
garkan Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2008 har alla texture och allting på low. Nu har jag höjt till medium på soldier front för det är fult med low :P och den funkar med 40 fps 24/7 Citera
Apex Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Skrivet 4 Juli 2008 Kan vara så att båda har minimum i system req som är samma? Citera
garkan Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2008 Wolfteam laggar inte längre.. Råkade sätta texture och annat på high.. märkte nu.. Aja tack för hjälpen :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.