Gäst Overkill Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 f*n vad jag längtar hahah ;D lol. det är fint det, längta till lvl 30 mount ja, iallafall när man kan lvla till 40 innan patchen kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Då blir carrot on a stick och riding crop inte trinkets längre. Så jag ska ha carrot on a stick på mig och se vad som händer efter patchen XD jo dem e fortfarande trinkets, blizzard har sagt att dom kanske ska ändra det, men inte än på ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/testrealm.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Då blir carrot on a stick och riding crop inte trinkets längre. Så jag ska ha carrot on a stick på mig och se vad som händer efter patchen XD jo dem e fortfarande trinkets, blizzard har sagt att dom kanske ska ändra det, men inte än på ett tag. f*n...det som var det bästa med patchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Då blir carrot on a stick och riding crop inte trinkets längre. Så jag ska ha carrot on a stick på mig och se vad som händer efter patchen XD jo dem e fortfarande trinkets, blizzard har sagt att dom kanske ska ändra det, men inte än på ett tag. f*n...det som var det bästa med patchen. Skulle gissa att dom hamnar i bagen och blir One-handed kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 (redigerat) Då blir carrot on a stick och riding crop inte trinkets längre. Så jag ska ha carrot on a stick på mig och se vad som händer efter patchen XD jo dem e fortfarande trinkets, blizzard har sagt att dom kanske ska ändra det, men inte än på ett tag. f*n...det som var det bästa med patchen. Skulle gissa att dom hamnar i bagen och blir One-handed kanske. jobbigt om dom blir one hand weapon lol, men det skulle vara skönt att bara ha dom i bagen så man slipper byta hela tiden men kul att slåss med en riding crop :P hoppas dom inte är main hand eller unique^^ Redigerat 7 Juli 2008 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Men dom ska bli som enchants till mounts inte nått annat, det stog på nån sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Varför ska man ta bort Riding Crop och Carrot on Stick överhuvudtaget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 (redigerat) Varför ska man ta bort Riding Crop och Carrot on Stick överhuvudtaget?Vad snackar du om? Blizzard ska INTE ta bort riding crop eller Carrot on a stick. Men dom ska kanske ändra på dom. Redigerat 8 Juli 2008 av Darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Dom snackade om det länger upp. Men varför ska man ändra? Sånnafall ändra till lvl 30.... men det är ett reward från ett Zul'Farrak quest så det blri lol? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Nej ingen har snackat om att Riding crop och Carrot on a stick ska tas bort. Det är stooooor skillnad på att ändra på nått och att ta bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Lite jobbigt att mount ska bli för lv30. Jag kommer ihåg min första karaktär då längtan var så grymt grymt stor till lv40 för och rida på en egen mount. Så fort man dingade så tog man raka vägen till Mount Dealern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg