Tortilla Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 starta om datan asså intallera om operativsystemet de gjorde jag å då försvann de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Menar du formatera? Det har jag gjort.... här är det.. Behöver hjälp fort :( :( !! Redigerat 15 Juli 2008 av WiFiGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 formatera, installera Service pack 2. Fixa firefox, fixa nod32 så ska det nog lösa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Formatering har jag gjort, SP2 har jag, firefox har jag redan och nod32.... Plus har jag använt superantispyware fraudfix eller vad det heter ad-aware... :( Redigerat 15 Juli 2008 av WiFiGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag fick ett jävligt störigt virus innan, och jag gjorde system återställning en vecka eller mer så gick den bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jobbigt virus må jag säga O.O' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag vet vad det är.. Det är ett virus som försöker komma in på ditt system i windows och det är en trojan det kan komma massar med olika namn t.ex. Tryggpcforalla hjälper dig att skydda mot virus 100% virus fri Typ och det kommer upp varje 2-5 min eller mer och om du försöker stänga sidan går det till dems hemsida GJORT MED PS så att det ska se snyggt och värkligt ut typ som om du köper norton i affären och det är en snygg box. och om du trycker på kryss så kommer det att komma upp en till sak och det går typ inte gå ut från sidan. Så här ska du GÖRA : 1.Om det kommer upp varje 2-5 min och du försöker stänga fast det inte funkar acceptera ALDRIG det är virus och om det inte går och stänga sidan med krysset öppna aktivitetshanteraren eller vad det e Ctrl + Alt + Del sen så stänger du sidan. 2. Det du behöver gjöra för att få bort det är FORMATERING EJ SYSTEM ÅTERSTÄLLNING! formatera om hela hårdisken om du har diskarna delade formatera båda diskarna sen är det KLART! RECOMENDERINGAR: Skaffa Avast antivirus 4.8 Den skyddar mot sånt och den är extrem stark :) Lycka till och om det inte fixar sig fråga inte oss mer :) köp en ny hård disk för det här är tillräckligt med hjälp :) Mvh Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) Alla virus vill väl komma in i Systemet? Han har ju redan provat att formatera om? Redigerat 17 Juli 2008 av Jacquot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 MM men om han testar följa mitt råd så kanske det funkar och det står om det inte fixar sig så får han väll köpa en ny hård disk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Ja , det är väl den enda utvägen isåfall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 hur installerar man smitfraudfix? när jag klickar på den så tänker den en stund och sen händer inget. och hur använder man systemåterställninf för jag kan inte klicka på något datum :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst skicrosser Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Kanske nåt virus elr nåt som ligger på hårdisken så datorn går segt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.