Hoppa till innehåll

Virus :/


WiFiGamer

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag vet vad det är.. Det är ett virus som försöker komma in på ditt system i windows och det är en trojan det kan komma massar med olika namn

 

t.ex.

 

Tryggpcforalla hjälper dig att skydda mot virus 100% virus fri

 

Typ och det kommer upp varje 2-5 min eller mer och om du försöker stänga sidan går det till dems hemsida GJORT MED PS så att det ska se snyggt och värkligt ut typ som om du köper norton i affären och det är en snygg box.

och om du trycker på kryss så kommer det att komma upp en till sak och det går typ inte gå ut från sidan.

 

Så här ska du GÖRA :

 

1.Om det kommer upp varje 2-5 min och du försöker stänga fast det inte funkar acceptera ALDRIG det är virus och om det inte går och stänga sidan med krysset öppna aktivitetshanteraren eller vad det e Ctrl + Alt + Del sen så stänger du sidan.

 

2. Det du behöver gjöra för att få bort det är FORMATERING EJ SYSTEM ÅTERSTÄLLNING! formatera om hela hårdisken om du har diskarna delade formatera båda diskarna sen är det KLART!

 

RECOMENDERINGAR:

 

Skaffa Avast antivirus 4.8

Den skyddar mot sånt och den är extrem stark :)

 

Lycka till och om det inte fixar sig fråga inte oss mer :) köp en ny hård disk för det här är tillräckligt med hjälp :)

 

Mvh Ceto

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...