Reactor Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Hallå!! Jag har fått lite pengar över och då tänkte jag att jag ska köpa ett nytt PSP spel och då är min fråga följande: Finns det några bra PRG spel?? har ni tips på något annat spel som går lite i RPG anda så säg till då oxå!! Tack för mig!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 DaD: Tactics Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Final Fantasy: Crisis Core, helt underbart RPG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Final Fantasy: Crisis Core, helt underbart RPG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Final Fantasy: Crisis Core, helt underbart RPG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 FFCC äger allt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 tales of eternia ska vara ganska bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg