Hoppa till innehåll

Eu-moped


Gäst Justfiwi

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Hejsan!

 

Funderar på att köpa en EU-Moped, när jag fyller år, och vet inte vilken jag ska köpa. Kan ni möjligtvis klistra in länkar på mopeder och skriva lite om dem. Om ni har erfarenhet av någon moppe som ni kan rekommendera så skriv såklart.

Skriv även pris och sådant.

 

EDIT: Okej, jag tar bort prisklassen

Tack på förhand!

Redigerat av Justfiwi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska du ha Scooter så ska du absolut ha Peugeot Speedfighter eller Yamaha Aerox, mkt snygga båda två, bra kvalité osv.

 

 

Ha du ha motard/crossmoppe så är Derbi att rekommendera om du ha pengar.

 

 

 

Lite info iaf ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Ska du ha Scooter så ska du absolut ha Peugeot Speedfighter eller Yamaha Aerox, mkt snygga båda två, bra kvalité osv.

 

 

Ha du ha motard/crossmoppe så är Derbi att rekommendera om du ha pengar.

 

 

 

Lite info iaf ;)

Okej, de är fina. Men ändrar nu så att min prisklass är 10.000 och nedåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För 10k får du ingen klassmoppe direkt. Däremot så finns det ju kinesmoppar, kör själv runt på en kines, inget fel med den alls! Går som en skållad bäver orginal så!

Men går den isönder så går den verkligen isönder ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För 10k får du ingen klassmoppe direkt. Däremot så finns det ju kinesmoppar, kör själv runt på en kines, inget fel med den alls! Går som en skållad bäver orginal så!

Men går den isönder så går den verkligen isönder ;)

 

Bara kopan håller inte kvalite, men man ska kunna köra om man vill ha en moppe, lika bra och inte köpa en.

Vem tänker på en moppe mer än sig själv :P?

 

Kinamoppar funkar bra, en polare har haft sin i 2år nu och kört flera hundra mil, det som är bra är att dem är

bensinsnåla.

 

http://www.trendimport.se/motor.asp?conten...uct.asp?id=7943 är något jag föreslår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Justfiwi

För 10k får du ingen klassmoppe direkt. Däremot så finns det ju kinesmoppar, kör själv runt på en kines, inget fel med den alls! Går som en skållad bäver orginal så!

 

Jag tycker nog att en kinesmoppe får bli bra, eftersom jag inte är säker på hur mycket pengar jag kommer få och även hur mycket pengar min pappa och mamma bidrar med. Kör han med hälften så vill man ju gärna ha en Puegeot Speedfighter eller något liknande.

 

För 10k får du ingen klassmoppe direkt. Däremot så finns det ju kinesmoppar, kör själv runt på en kines, inget fel med den alls! Går som en skållad bäver orginal så!

 

Men går den isönder så går den verkligen isönder ;)

 

Bara kopan håller inte kvalite, men man ska kunna köra om man vill ha en moppe, lika bra och inte köpa en.

Vem tänker på en moppe mer än sig själv :P?

 

Kinamoppar funkar bra, en polare har haft sin i 2år nu och kört flera hundra mil, det som är bra är att dem är

bensinsnåla.

 

http://www.trendimport.se/motor.asp?conten...uct.asp?id=7943 är något jag föreslår.

 

Ja den verkade snygg och kostade inte så mycket heller. Ska nog se om det blir något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Ska du ha Scooter så ska du absolut ha Peugeot Speedfighter eller Yamaha Aerox, mkt snygga båda två, bra kvalité osv.

 

 

Ha du ha motard/crossmoppe så är Derbi att rekommendera om du ha pengar.

 

 

 

Lite info iaf ;)

crssmoppe så ska du ha derbi cpi eller något sånt men somsag det beror på vad du vill lägga
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...