Hunted Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Fick Solid Snake idag :wub: tog tid o.O ja klara ut subspace emisary andra dan, låste upp toon link, wholf och jigglypuff dan efter men, men grattis :D Gud va jag stör mig på dina stavfel! Sorry men shiit alltså! Wolf stavas inte wholf Och Pikachu stavas inte Pikatchu! >.< *Mina* 1.Ike 2.Sonic 3.R.O.B./Lucario! :D tja förlåt mig mr fanboy, förlåt mig att jag stavade Wolf med ett litet stav fel, förlåt att jag inte visste att det stavades kipatchu, med tanke på att det stavas olika på olika sidor, serien (textat) och spelen... förlåt mig för att jag inte har haft en ända svenska lektion på 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Fick Solid Snake idag :wub: tog tid o.O ja klara ut subspace emisary andra dan, låste upp toon link, wholf och jigglypuff dan efter men, men grattis :D Gud va jag stör mig på dina stavfel! Sorry men shiit alltså! Wolf stavas inte wholf Och Pikachu stavas inte Pikatchu! >.< *Mina* 1.Ike 2.Sonic 3.R.O.B./Lucario! :D tja förlåt mig mr fanboy, förlåt mig att jag stavade Wolf med ett litet stav fel, förlåt att jag inte visste att det stavades kipatchu, med tanke på att det stavas olika på olika sidor, serien (textat) och spelen... förlåt mig för att jag inte har haft en ända svenska lektion på 2 år Förlåt.. asså jag är typ perfektionist eller nått! >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Har tre: Pit, Snake (såklart) och Fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Förlåt.. asså jag är typ perfektionist eller nått! >.< Asså stavas alltså, nåt stavas något. Glöm ej stor bokstav efter punkt dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 1 Toon link 2 Kirby (koka koka koka) 3 Fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag har alla chars nu och jag har spelat ungefär 8 timmar :/ Pkmn trainer , Lucario , Mario och Sonic använder jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
You've Never Heard of Me Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Använde Dark Link för första gången igår online, och det gick riktigt bra. Kom först 3 gånger av ~7 typ, sen tvåa och trea ett par gånger, aldrig sist, vilket är en viss tröst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Var hos min kusin och provade för nån veckasen. Favoriterna är: 1. Sheik 2. Ike 3. Meta Knight 4. Marth 5. Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Spelar med Ike 90% av tiden, annars lite Link och Sonic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) när får man sonic...har klarat ca:70 % av sse BTW: mina är 1.Luigi 2.Pit ( när jag möter kompisar) 3.Link Redigerat 21 Juli 2008 av ixam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 när får man sonic...har klarat ca:70 % av sse BTW: mina är 1.Luigi 2.Pit ( när jag möter kompisar) 3.Link Man får han efter subspace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 när får man sonic...har klarat ca:70 % av sse BTW: mina är 1.Luigi 2.Pit ( när jag möter kompisar) 3.Link Man får han efter subspace. Ne, sista bossen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.