Duali Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 när får man sonic...har klarat ca:70 % av sse BTW: mina är 1.Luigi 2.Pit ( när jag möter kompisar) 3.Link Man får han efter subspace. Ne, sista bossen. Ja, efter subspace och före tabuu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Nej orka.... tog på special brawl tar blomman och stamina på ett. Då dör mostandarn direkt när du startar spelet gör detta 300 hunra gånger tog tio minuter och där har vi sonic och wolf :lol: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag har inte änns alla characters än, så vet inte :P Men jag har en liten fråga om stickers, eftersom detta är en ssbb thread; Om man sätter på stickers, funkar dem i classic mode då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Nej orka.... tog på special brawl tar blomman och stamina på ett. Då dör mostandarn direkt när du startar spelet gör detta 300 hunra gånger tog tio minuter och där har vi sonic och wolf :lol: ;)Det är ju inte kul att vinna karaktärer om man inte anstränger sig. ;) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Jag har inte änns alla characters än, så vet inte :P Men jag har en liten fråga om stickers, eftersom detta är en ssbb thread; Om man sätter på stickers, funkar dem i classic mode då? Nope stickers funkar bara på subspace ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Ike!! :D sen kommer Lucario :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 (redigerat) 1. Donkey Kong 2. Ness 3. Sheik 4. Lucario 5. Captain Falcon 6. Olimar 7. Falco 8. Ice Climbers Redigerat 13 Augusti 2008 av Moldorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eddan001 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 1. Ike of course 2. Wolf Ingen trea men brukar köra också med Snake, Ganondorf, Sonic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Mina main är Marth, Falco,Fox,Wolf och Samus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) Toon Link Falco Sonic Redigerat 5 Augusti 2008 av Brawler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 :o jag har ingen main. är typ nästan alla lika mycket. men de jag spelar minst med ( :P ) är 1 pikachu 2 olimar 3 Toon link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Jag spelar med de flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.