kikon Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 1.king dede 2meta knigt 3.sonic 4.lugigi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 1. Lucas 2. Snake 3. Wario 4. Luigi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Bara jag som tycker det är lite tråkigt att Wolf, Fox och Falco har istortsett samma attacker?? Tycker om Meta Knight också Btw wolf och fox har samma attacker? sure Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Fox, Falco eller Wolf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bananskal Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Spelar med Zero Suit Samus(Samus ibland) & Marth =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Bara jag som tycker det är lite tråkigt att Wolf, Fox och Falco har istortsett samma attacker?? Du har seriöst ingen aning om vad du pratar om, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Fox och Falco är lika iallafall. Wofl har jag ingen aning om :X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 fox och falco är inte så lika, jag är pro med båda och jag ser en liten skillnad, men om du väl kört som dem mycket inser du att dem är olika. wolf och fox är lika lika som mario och bowser typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marth Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 1.Lucas 2.Falco 3.Fox 4.Ganondorf 5.Toon Link 6.Ike 7.Marth 8.Sheik 9.Snake 10.Wario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 (redigerat) Nya! mina mains är: Ike,Luigi,Falco,Sonic,Snake. (Är även bra med andra gubbar! ;P) Redigerat 21 September 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Jag är pro med båda Är du professionell Brawl-spelare, eller menar du "pro" som "bra"? Men deras A-attacker är inte lika alls och bara två av deras fyra B-attacker är helt likadana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 De här är mina mains: 1. Falco 2. Wolf 3. Lucario Spelar jag aldrig med: 1. Ganondorf (Den långsammate och han suger på att hoppa) Bara jag som tycker det är lite tråkigt att Wolf, Fox och Falco har istortsett samma attacker?? de har inte alls samma moveset...;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.