GnagarN Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jo, för jag får inte lira wow för morsan men för farsan om han avbryter mitt membership på rs.. Men då köper han också en level.70 åt mig :P Men jag kan ändå inte bestämma mig =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jo, för jag får inte lira wow för morsan men för farsan om han avbryter mitt membership på rs.. Men då köper han också en level.70 åt mig :P Men jag kan ändå inte bestämma mig =/ Du ska inte låta han köpa en lv 70 åt dig. Om du inte spelat wow förut så är det bättre att levla opp en egen och lära dig klasen efterhand. Det är skitjobbigt att starta med en 70 för det finns så många spells och d et är svårt att veta vad allt gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 7 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jo, för jag får inte lira wow för morsan men för farsan om han avbryter mitt membership på rs.. Men då köper han också en level.70 åt mig :P Men jag kan ändå inte bestämma mig =/ Du ska inte låta han köpa en lv 70 åt dig. Om du inte spelat wow förut så är det bättre att levla opp en egen och lära dig klasen efterhand. Det är skitjobbigt att starta med en 70 för det finns så många spells och d et är svårt att veta vad allt gör. Det är en rogue, och jag har spelat mycket på private server med rogue.. Och så lirade jag lite äkta wow förut men jag betala för tre månader och så råka jag skaffa testa tbc i 10 dagar och efter dom var jag tvungen och skaffa tbc men hade inte råd :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Kör det du tycker är roligast! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Ta level 70 iställe med nån litte gubbe på typ 50 bort skämd := Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Inget av det, skaffa ett spel värt att spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jo, för jag får inte lira wow för morsan men för farsan om han avbryter mitt membership på rs.. Men då köper han också en level.70 åt mig :P Men jag kan ändå inte bestämma mig =/varför göra såna j*vla slöseri trådar?detta är ditt egen val Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 7 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jo, för jag får inte lira wow för morsan men för farsan om han avbryter mitt membership på rs.. Men då köper han också en level.70 åt mig :P Men jag kan ändå inte bestämma mig =/varför göra såna j*vla slöseri trådar?detta är ditt egen val Men jafg kan ju inte bestämma mig.. Men jag tror jag tar wow.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Det är inte alls slöseri på trådar. Man måste ju kunna fråga saker man inte kan utan att folk bara ska hålla på att gnälla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Runescape för att det är billigare. Och så har de ju bättre grafik än wow tycker jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Runescape för att det är billigare. Och så har de ju bättre grafik än wow tycker jag :P *HOST* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jo, för jag får inte lira wow för morsan men för farsan om han avbryter mitt membership på rs.. Men då köper han också en level.70 åt mig :P Men jag kan ändå inte bestämma mig =/Köra wow, ja, köpa 7 /no nada nicht, du kommer stå där och inte ens veta vad man ska trycka på, och klaga på allt och visa det uppenbart att du köpte din 70 (känner ett par, ingen good feeling =p), levla upp själv - en stooor del av spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg