elin1101 Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 (redigerat) skulel vara skojj och se om några här på fuska lirar det(?) Och vilka poäng ni ahr o.s.v För er som intevet vad ogame är: Ogame är ett textbaserat spel som utspelar sig i rymden. du ska bygag upp din(a) planeter fixa försvar/anfall. visa upp dina stora slag i forumet. Gå med i en allians och härska över hela universum!! liknar ikariam, travian sidan: här Jag ahr spelat ogame för länge sen. men nu har jag börjat igen. jag finns i uni2 och heter elin1101. just nu har jag 1.911poäng och är med i alliansen Sigma TW. Flottan växer å växer och jag har bara hunnit med 1 attack. har bara kört någon dag så ahr itne hunnit så långt. Redigerat 7 Juli 2008 av elin1101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Spelar nu för tredje gången på svenska. Spelade på uni 1 och ledde Swedish Colonies Har ca 1.800 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Är det ungefär som travian ? Att det byggs upp på tid osv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Är det ungefär som travian ? Att det byggs upp på tid osv ?ja :).jag har spelat detta spelet innan, men har inte pallat fortsätta xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Jag gillar travian mer, orkar inte Ogame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 spelade ett tag hade ca 50.000 poäng som bäst men sen orkade jag inte psela mer och kontot togs bort och orka rinte börja om :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.