hans Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Hej :D Sist när jag var på you tube sökte jag på halo.Då såg jag att det stog halo 4!!. :o Det vore verkligen skyst om någon kunde säga om det kom ut ett halo 4 :D (skriv ifall jag sa något fel) :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 det har gåt väldigt många rykten om att det ska komma ett halo 4 men isåfall kommer de tinte vara bungie som utvecklar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Det finns en hel tråd om detta i Halo forumet där denna tråden hör hemma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Det sprid många rykten på internet.. Jag har tillexempel sett ett bärbart xbox 360 (Storlek som en psp) och en massa fakeade saker! Men om detta är fake har jag ingen aning om :D ! Man får vell ta och ringa Bungie och fråga ;: ! MvH Alexander P12! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Det sprid många rykten på internet.. Jag har tillexempel sett ett bärbart xbox 360 (Storlek som en psp) och en massa fakeade saker! Men om detta är fake har jag ingen aning om :D ! Man får vell ta och ringa Bungie och fråga ;: ! MvH Alexander P12!Jo, för Bungie kommer ju verkligen meddela dig som privatperson om de har planer på att göra ett fjärde spel i serien. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Det sprid många rykten på internet.. Jag har tillexempel sett ett bärbart xbox 360 (Storlek som en psp) och en massa fakeade saker! Men om detta är fake har jag ingen aning om :D ! Man får vell ta och ringa Bungie och fråga ;: ! MvH Alexander P12!Jo, för Bungie kommer ju verkligen meddela dig som privatperson om de har planer på att göra ett fjärde spel i serien. -_- Om man bjuder på pizza så kan dom kanske berätta :unsure: lol skoja bara.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Det finns redan en hel tråd om detta i Halo forumet skriv där ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Det finns redan en hel tråd om detta i Halo forumet skriv där !Jo du sa det. Det hade räckt med att anmäla inlägget istället. Tråd låst, finns redan en likadan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg