Hoppa till innehåll

Halo 4!


hans

Rekommendera inlägg

Hej :D Sist när jag var på you tube sökte jag på halo.Då såg jag att det stog halo 4!!. :o

 

 

Det vore verkligen skyst om någon kunde säga om det kom ut ett halo 4 :D

 

 

(skriv ifall jag sa något fel) :student:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det sprid många rykten på internet.. Jag har tillexempel sett ett bärbart xbox 360 (Storlek som en psp) och en massa fakeade saker! Men om detta är fake har jag ingen aning om :D ! Man får vell ta och ringa Bungie och fråga ;: ! MvH Alexander P12!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det sprid många rykten på internet.. Jag har tillexempel sett ett bärbart xbox 360 (Storlek som en psp) och en massa fakeade saker! Men om detta är fake har jag ingen aning om :D ! Man får vell ta och ringa Bungie och fråga ;: ! MvH Alexander P12!

Jo, för Bungie kommer ju verkligen meddela dig som privatperson om de har planer på att göra ett fjärde spel i serien. -_-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det sprid många rykten på internet.. Jag har tillexempel sett ett bärbart xbox 360 (Storlek som en psp) och en massa fakeade saker! Men om detta är fake har jag ingen aning om :D ! Man får vell ta och ringa Bungie och fråga ;: ! MvH Alexander P12!

Jo, för Bungie kommer ju verkligen meddela dig som privatperson om de har planer på att göra ett fjärde spel i serien. -_-

 

Om man bjuder på pizza så kan dom kanske berätta :unsure: lol skoja bara....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...