t00ncheat Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 vilket guitar hero tycker du är roligast gh3 legends of rock eller gh aerosmith. själv tycker jag att dom är lika roliga fast när man har kört gh3 så är det kul med nytt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag tror att om man hade haft båda som nya nu hade man tyckt GH3 eftersom den e mer varierad, men eftersom man e rätt trött på de låtarna så tycker jag nog faktistk aerosmith.. Men e inte säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag håller med Bplay, om man hade köpt båda nu så hade GH3 varit roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Aerosmith är mitt favoritband, och det leder ju till en sak. Men sen är låtvalet skit bra och man totalt älskar de flesta låtarna. Menyn är också mycket snyggare än trean, och det är ju riktigt coolt med Aerosmith- arenorna. Så, Guitar Hero: Aerosmith. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 HAr varit lite issolerad från spelvärlden i en månad. Finns GHA till ps2? svara snabbt e grym på GH så skulle va kul med lite omväxling på låtarna xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 HAr varit lite issolerad från spelvärlden i en månad. Finns GHA till ps2? svara snabbt e grym på GH så skulle va kul med lite omväxling på låtarna xDJa, klart det finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Till och med billigast till ps2. Ink. gitarr 599:- på onoff! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 GH 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 GH Aeronsmith på ps3 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 GH Aeronsmith på ps3 :PVerkligen, en höjdare! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
94ferrari Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 AEROSMITH!!!!!!!!!!!!! De e' inget snack om saken. bara de faktum att man får battla mot Joe Perry är värt guld!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 GH3 - Legends of Rock är bättre än Aerosmith För det första så är Aerosmith lättare och för det andra så innehåller GH3-LoR fler låtar att spela och att det är dubbelt så kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg