Hoppa till innehåll

Silkroad


Vendetta

Rekommendera inlägg

Är det någon som spelar Silkroad?

 

 

Lite om spelet:

man kan välja mellan att va chinese eller european.

chinese har inga speciella klasser och kan välja fritt mellan att ha sword, blade, glavie, spear och bow. Dessutom 3 olika sorters armor. armor,protector och garment. De har även 4 olika "force skill" som är ice, thunder, fire and force.

 

European har olika klasser så som

Warrior (1h sword och shield, 2h sword, 2 axes)

rouge ( 2 daggers, crossbow)

wizard (staff)

warlock ( warlock rod + sköld)

cleric ( cleric rod + sköld)

bard (bard :P )

 

man kan va max level 90

 

För er som kört detta förr och märkt att det är svårt att logga in... SÅ ÄR DET INTE LÄNGRE! :D

 

Själv har jag en lvl 30 full int nuker [spear] på Venice som heter Prime_Nuker och en Wizard lvl 24 men namnet har jag glömt... xD

 

hemsidan:http://www.silkroadonline.net/

Det är gratis!

 

post-67148-1215605725_thumb.jpg

High level med premium kläder^

Redigerat av CrossFall
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst skicrosser

SNÄLLLA SNÄLLLAAAA det funkar inte för mig jag laddade ner det dubbel klickade (den nya veriasionen) sen är ddet en grå box så står det please wait... jag väntade i 5 min men det händer inget :( plzzzzzzzzzzzzzzzzz hjälp mig thx på förhand :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SNÄLLLA SNÄLLLAAAA det funkar inte för mig jag laddade ner det dubbel klickade (den nya veriasionen) sen är ddet en grå box så står det please wait... jag väntade i 5 min men det händer inget :( plzzzzzzzzzzzzzzzzz hjälp mig thx på förhand :P

Peer to peer eller en hemsida?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...