Vendetta Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Skrivet 8 Juli 2008 (redigerat) Är det någon som spelar Silkroad? Lite om spelet: man kan välja mellan att va chinese eller european. chinese har inga speciella klasser och kan välja fritt mellan att ha sword, blade, glavie, spear och bow. Dessutom 3 olika sorters armor. armor,protector och garment. De har även 4 olika "force skill" som är ice, thunder, fire and force. European har olika klasser så som Warrior (1h sword och shield, 2h sword, 2 axes) rouge ( 2 daggers, crossbow) wizard (staff) warlock ( warlock rod + sköld) cleric ( cleric rod + sköld) bard (bard :P ) man kan va max level 90 För er som kört detta förr och märkt att det är svårt att logga in... SÅ ÄR DET INTE LÄNGRE! :D Själv har jag en lvl 30 full int nuker [spear] på Venice som heter Prime_Nuker och en Wizard lvl 24 men namnet har jag glömt... xD hemsidan:http://www.silkroadonline.net/ Det är gratis! High level med premium kläder^ Redigerat 9 Juli 2008 av CrossFall Citera
MentalogisT Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Skrivet 9 Juli 2008 jag ska kolla om det är kul ,. man måste ju ladda ner det :( Citera
Vendetta Skrivet 9 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2008 jag ska kolla om det är kul ,. man måste ju ladda ner det :( Ja...Nästan alla bra spel behövs laddas ner... Citera
Gäst skicrosser Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Skrivet 19 Juli 2008 SNÄLLLA SNÄLLLAAAA det funkar inte för mig jag laddade ner det dubbel klickade (den nya veriasionen) sen är ddet en grå box så står det please wait... jag väntade i 5 min men det händer inget :( plzzzzzzzzzzzzzzzzz hjälp mig thx på förhand :P Citera
Arako Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Skrivet 20 Juli 2008 spelade det förrut när det var svårt att logga in, vet inte om jag orkar börja igen. Citera
Vendetta Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Juli 2008 SNÄLLLA SNÄLLLAAAA det funkar inte för mig jag laddade ner det dubbel klickade (den nya veriasionen) sen är ddet en grå box så står det please wait... jag väntade i 5 min men det händer inget :( plzzzzzzzzzzzzzzzzz hjälp mig thx på förhand :PPeer to peer eller en hemsida? Citera
Duali Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 Spelade det hos en kompis en gång.. Ganska kul spel. Citera
JePPe9 Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 vet inte hur man får en gubbe, för jag kan inte logga in, eller måste man verkligen ladda ner det eller? När jag ska skriva mitt Nick name och sen Nick chek står det jämt: Valid Nick name. Snälla om nån kan svara. :( Citera
TheGreatest Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Skrivet 23 Juli 2008 um..är inte valid att det är tillgängligt? om det är så...vad är problemet? klart man måste ladda ner det >.> du laddar ner,installerar,registrerar dig på sidan,loggar in på spelet och börjar spela :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.