desertpures Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 hej det är så att jag har 1396 gp och jag har väldigt svårt att välja mellan vilka armour jag ska välja? iron eller bronze=S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 du ska vällja iron såklart det full iron kostar ca 700 gp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Bronze ofc, den e så mycket skönare x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Bronze ofc, den e så mycket skönare x)eeeeeeem det är det sämsta man kan ha man ska ha iron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Bronze ofc, den e så mycket skönare x)eeeeeeem det är det sämsta man kan ha man ska ha iron Tror du jag bryr mig om att det är det sämsta? Man kan lika gärna gå utan armor som att gå med bronze och iron, men om man ska ha någon av dem tycker jag Bronze för den e coolare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 spara till något bättre istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Spara och satsa mest på skillsen attack och strength. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 varför skulle jag:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Spara pengarna. Du kan köpa något mycket bättre när du blir högre STR, ATK, DEF lvl. När du är i lvl 30 kan du ju köpa Full Addy. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 f*n vad ni ska vara buttra då, ---> BRONZE <--- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 f*n vad ni ska vara buttra då, ---> BRONZE <---gillar rs tjejer bronze:S?för jag vill bli ihop med en lvl 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 f*n vad ni ska vara buttra då, ---> BRONZE <---gillar rs tjejer bronze:S?för jag vill bli ihop med en lvl 5 ... Det är väll ingen dejting sajt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg