Ceto Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Full iron är mycket bättre än bronz och dessutom snyggare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imiron Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 bra tips! Men bara så du vet så gillar inte brudar någon annan armor än full dragon:P Black (G) är mycke snyggare:D. Brudar tänder inte på RS-nördar. De vill ha folk av kött och blod som de kan prata med och berätta hur jobbigt allt är för :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 bra tips! Men bara så du vet så gillar inte brudar någon annan armor än full dragon:P Black (G) är mycke snyggare:D. Brudar tänder inte på RS-nördar. De vill ha folk av kött och blod som de kan prata med och berätta hur jobbigt allt är för :P Det har du f*n rätt i :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 14 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 min dröm är skaffa barn på runescape=S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imiron Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 (redigerat) min dröm är skaffa barn på runescape=S Försök på The Sims istället. Går ju att spela online numera. Det har du f*n rätt i Får man inte skriva "f*n" på det här forumet(seriös fråga)? Trodde bara det var grövre svordomar som var förbjudet... Jaja. Tlvåringar mår bra av att inte svära. Då är man ju i "det är ballt att svära åldern" vilket gör att man måste svära extra mkt. Eller ja...Jag var iaf det. Redigerat 14 Juli 2008 av Imiron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 jag vill ha barn på rs gaaaaa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ztrial Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 jag tycker att du ska köpa addy för att skaffa pengae# samla 100cow hides eller 50 du säljer sen dom för 100gp ea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 jag tycker att du ska köpa addy för att skaffa pengae# samla 100cow hides eller 50 du säljer sen dom för 100gp ea 100*100 är 10k wow så mycket då det tar typ 30m att göra och 10k/30m e inte mycket!!!! Man kan ju käna över 900k/timme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 bronze, skitsnyggt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Skaffa full black, det tar 5 min att fixa fram det? (om ens det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 f*n vad ni ska vara buttra då, ---> BRONZE <---Yupp, Dezen vet vad han snackar om! Bronze Ftw!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Äntligen ngn som håller med mig! :wub: på dig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg