Hoppa till innehåll

Det Absolut Dåligaste Spel Ni Har Spelat!


360Xbox

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

WTF? Crysis är ju rena himmelriket om

man jämför med typ... ET till Atari 2600.

Fy f*n.

...som jag varken spelat ellet haft förväntningar på. ET är rena himmelriket jämfört med många spel som jag fått spela då jag ska hjälpa folk att utveckla dem, skulle jag tro. Därför valde vi att svara på frågan som om det gällde spel vi hade förväntningar på, men som visade sig vara usla.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Crysis är vad man gör det till. Vill man ha allt serverat på ett silverfat borde man hellre spela fps som Call of Duty 4: Modern Warfare. För att Crysis ska bli kul måste man spela det på "rätt sätt", sen tycker jag att Crysis är jävligt nyskapande och alla som säger att "utan grafiken är Crysis ingenting" borde tänkte om. Nanosuiten är ett härligt sätt att få striderna intensiva och varierande, ljudet är det bästa på länge, animationerna är i en helt egen klass för sig, och Cryteks känsla för detaljer är enorm. Att hata Crysis är överskattat.

 

Edit: Sedan kan jag förstå att vissa hade byggt upp en enorm hype inför Crysis inom sig själv. Om man trodde att spelande skulle förändras för alltid var man nog lite fel ute, att säga att Crysis är ett dåligt spel är dock helt galet.

Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Crysis är vad man gör det till. Vill man ha allt serverat på ett silverfat borde man hellre spela fps som Call of Duty 4: Modern Warfare. För att Crysis ska bli kul måste man spela det på "rätt sätt", sen tycker jag att Crysis är jävligt nyskapande och alla som säger att "utan grafiken är Crysis ingenting" borde tänkte om. Nanosuiten är ett härligt sätt att få striderna intensiva och varierande, ljudet är det bästa på länge, animationerna är i en helt egen klass för sig, och Cryteks känsla för detaljer är enorm. Att hata Crysis är överskattat.

 

Edit: Sedan kan jag förstå att vissa hade byggt upp en enorm hype inför Crysis inom sig själv. Om man trodde att spelande skulle förändras för alltid var man nog lite fel ute, att säga att Crysis är ett dåligt spel är dock helt galet.

Är din åsikt, ja.

 

Jag tycker att Crysis suger utan grafiken, men jag hatar det inte, jag väljer helt enkelt att inte spela det så slipper jag skiten.

 

Anledningar till att Crysis suger:

- Nanosuiten, jag har aldrig gillat "Ultimaet pwrs of dem aL!", detta känns så otroligt töntigt. Sådär töntigt så att man bara suckar och bankar huvudet i tangentbordet.

- Striderna, utomordentligt tråkiga! De första banorna möter man bara samma fiender om och om igen. Hurra!

- Svårighetsgraden / Buggar? / Vad?, "Okej, nu har jag full hälsa och jag smyger mig fram längs kustlinjen för att komma in i staden. MEN *****, VARFÖR DOG JAG DÄR?.... Respawn... Jaha? Undrar vad jag dog av...". Jag undrar fortfarande. Sniper som sköt mig i huvudet? Minor? Ngn som obemärkt kom och knivhögg mig bakifrån?

Annat exempel. "Wee! Nu kör jag här i min jeep i väntan på att något spännande ska hända. Oj! Jag råkade nudda ett träd med sidan av bilen, det kommer givetvis att välta och krossa mig. BANG!...respawn"

- Handlingen, Gääääääääääääääääsp! Vilken känsla! Vilken inlevelse! Wooow! Jag är verkligen intresserad av att se på den här skiten! Ooohhhh! Kreativt! (Om ni inte märkt det är jag ironisk. Handlingen är KASS.)

- Systemkraven, jag tror inte att jag behöver förklara det här. Laddningstiderna är ett h*lvete.

- Uppdragen, gå dit! Gå dit! Nu ska du gå dit! Sedan ska du gå dit! Kom igen! GÅ DÅ!!

 

Bra saker med Crysis:

... Tyvärr har jag inte en topmodern superdator som kostade 20000:- så jag har inte kunnat uppleva grafiken och kan därför inte yttra mig om den, ledsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...