360Xbox Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Vilket är det allra sämsta spel ni har spelat till vilken konsoll som helst? Jag tycker nog DieHard Vendetta till Gamecube! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Jag vet inte! :o Typ dragonball budokai! XD Har inte kört så mycket dåliga spel xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Väldigt odefinierad fråga. Självklart är det ju bara att välja ett uselt budgetspel, och du har ett ganska dåligt sådant. En roligare diskussion vore ju därför om spel som man trodde skulle blivit bra, men blev sjukt dåliga. Därför säger jag Alone in the Dark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 (redigerat) Med Aircondition's definition: Crysis. Mitt sämsta spel överhuvudtaget är totalt ointressant då jag ofta hjälper små programmerings-noobs med sina spel. Redigerat 10 Juli 2008 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Jag säger Dogs life till ps2.. Som tur är betalade vi inte ett skit för det spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Jag har ju spelat Crysis ganska mycket men jag gillar inte det precis. Säger så som dom gjorde på PCG, Crysis är inget utan grafiken, och det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 WTF? Crysis är ju rena himmelriket om man jämför med typ... ET till Atari 2600. Fy f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 WTF? Crysis är ju rena himmelriket om man jämför med typ... ET till Atari 2600. Fy f*n. ...som jag varken spelat ellet haft förväntningar på. ET är rena himmelriket jämfört med många spel som jag fått spela då jag ska hjälpa folk att utveckla dem, skulle jag tro. Därför valde vi att svara på frågan som om det gällde spel vi hade förväntningar på, men som visade sig vara usla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 (redigerat) Crysis är vad man gör det till. Vill man ha allt serverat på ett silverfat borde man hellre spela fps som Call of Duty 4: Modern Warfare. För att Crysis ska bli kul måste man spela det på "rätt sätt", sen tycker jag att Crysis är jävligt nyskapande och alla som säger att "utan grafiken är Crysis ingenting" borde tänkte om. Nanosuiten är ett härligt sätt att få striderna intensiva och varierande, ljudet är det bästa på länge, animationerna är i en helt egen klass för sig, och Cryteks känsla för detaljer är enorm. Att hata Crysis är överskattat. Edit: Sedan kan jag förstå att vissa hade byggt upp en enorm hype inför Crysis inom sig själv. Om man trodde att spelande skulle förändras för alltid var man nog lite fel ute, att säga att Crysis är ett dåligt spel är dock helt galet. Redigerat 11 Juli 2008 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 (redigerat) Det sämsta spelet jag spelat är nog Mindtwistah's spel (No offence m8 xD) Redigerat 11 Juli 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Sämsta spelet i år, Age of Conan.. buggat och halvfärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Crysis är vad man gör det till. Vill man ha allt serverat på ett silverfat borde man hellre spela fps som Call of Duty 4: Modern Warfare. För att Crysis ska bli kul måste man spela det på "rätt sätt", sen tycker jag att Crysis är jävligt nyskapande och alla som säger att "utan grafiken är Crysis ingenting" borde tänkte om. Nanosuiten är ett härligt sätt att få striderna intensiva och varierande, ljudet är det bästa på länge, animationerna är i en helt egen klass för sig, och Cryteks känsla för detaljer är enorm. Att hata Crysis är överskattat. Edit: Sedan kan jag förstå att vissa hade byggt upp en enorm hype inför Crysis inom sig själv. Om man trodde att spelande skulle förändras för alltid var man nog lite fel ute, att säga att Crysis är ett dåligt spel är dock helt galet. Är din åsikt, ja. Jag tycker att Crysis suger utan grafiken, men jag hatar det inte, jag väljer helt enkelt att inte spela det så slipper jag skiten. Anledningar till att Crysis suger: - Nanosuiten, jag har aldrig gillat "Ultimaet pwrs of dem aL!", detta känns så otroligt töntigt. Sådär töntigt så att man bara suckar och bankar huvudet i tangentbordet. - Striderna, utomordentligt tråkiga! De första banorna möter man bara samma fiender om och om igen. Hurra! - Svårighetsgraden / Buggar? / Vad?, "Okej, nu har jag full hälsa och jag smyger mig fram längs kustlinjen för att komma in i staden. MEN *****, VARFÖR DOG JAG DÄR?.... Respawn... Jaha? Undrar vad jag dog av...". Jag undrar fortfarande. Sniper som sköt mig i huvudet? Minor? Ngn som obemärkt kom och knivhögg mig bakifrån? Annat exempel. "Wee! Nu kör jag här i min jeep i väntan på att något spännande ska hända. Oj! Jag råkade nudda ett träd med sidan av bilen, det kommer givetvis att välta och krossa mig. BANG!...respawn" - Handlingen, Gääääääääääääääääsp! Vilken känsla! Vilken inlevelse! Wooow! Jag är verkligen intresserad av att se på den här skiten! Ooohhhh! Kreativt! (Om ni inte märkt det är jag ironisk. Handlingen är KASS.) - Systemkraven, jag tror inte att jag behöver förklara det här. Laddningstiderna är ett h*lvete. - Uppdragen, gå dit! Gå dit! Nu ska du gå dit! Sedan ska du gå dit! Kom igen! GÅ DÅ!! Bra saker med Crysis: ... Tyvärr har jag inte en topmodern superdator som kostade 20000:- så jag har inte kunnat uppleva grafiken och kan därför inte yttra mig om den, ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.