isaac Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 men koden e ass lång det är lättare att trada över den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Klarade spelet för tredje gången idag!!!:P:P:D:D Efter att jag klarade det första gången stod det "Clear Data" på den fil jag hade klarat det på, då blev jag assur!!! Jag trodde att det var lika bra att slänga den. Men eftersom att min andra fil, där Felix var på level 49, slog jag in en kod istället. Då började jag om spelet igen, MEN hade level 53, som när jag klarade spelet första gången. Inte nog med det, när Isac och dom andra kom med i laget, hade jag force, cloak och halt!!! Det tog typ 3-7 min att skriva inden, men det var det värd. Är det nån som vill ha den? :) :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 gå in på supercheats.com och gba och golden sun2 och där finns de ett helt guldlösenord på 6 sidor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg