Hoppa till innehåll

Vill Veta

Gäst GNR

Rekommendera inlägg

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Lana harpan med ett par polare, skitkul och det är ungefär vad din dator klarar av.

nää, men spel som BFV BF 1942 etc...

skulle inte tro det.

jo jag kan sattsa pengar på det, vet du vrf? jag själv har en sämre dator, det är sant om jag ska vara allvarlig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Overkill

Det är en speldator...

Jag har nästan en likadan(den jag använder nu) som jag köpte för 3000 för 2år sen...

Fast din är lite sämre :o

EDIT: Har en ny dator nu... Inlägget här är gammalt. Men snubben under grävde upp den.

Redigerat av Overkill
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 månader senare...

Senaste bygget:

Plextor PX-B920SA Blu-Ray Recorder BD-RE/HD DVD-ROM/DVD±RW BLACK Retail SATA - DVD/CD

Thermaltake VG4000SNA Xaser VI FullTower Silver/Black ATX without PSU/utan nätagg. - Chassi

EVGA GeForce GTX 280 XT Edition 1204MB DDR3 TV-out HDTV DUAL DVI RETAIL PCI Express - Tripple SLI

Western Digital VelociRaptor WD3000HLFS 300GB 10000rpm 16MB SATA2 Backplane-ready - Raid mellan 5 stycken

Vattenkylning - Kylning

Asus XONAR D2X/XDT 7.1 PCIe x1 - Ljudkort

Corsair DOMINATOR TW3X4G2000C9DF 2x2GB (tot. 4GB) DDR3 PC3-16000 2000MHz DHX Heat Spreader *WITH AIRFLOW f*n* CL9-9-9-24 - minnen x2(8gb)

XFX MB-N790-IUL9 nForce 790i Ultra SLI 4DDR3-DIMM 2PCI 5PCIe SATA Raid Audio DUAL GB-LAN Firewire Socket775 ATX - moderkort

Intel PRO/1000 PT Quad Port Gigabit PCIe x4 Bulk - Nätverkskort

Gigabyte Odin Pro 1200W 120mm f*n ATX2.0 - Nätaggregat

ntel Core 2 EXTREME QX9770 3.2GHz Quad Core 12MB FSB1600 Boxed (with cpu-cooler!) Socket 775 - processor

totalkostnad : 55 259:-

Redigerat av wAcko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...