Hoppa till innehåll

Förslag Till Fuskarank


Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är beredd på att ta kritik , han skrev bara att det var ett idiotiskt förslag och sen inte så mycket mer .

Han kunde sagt varför han tyckte det osv.

Det han sa var rena påhoppet.

Tack ska du ha, jag sa for godsake varför. Så var vänlig läs mitt inlägg före du skriver...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag har skrivit i en del andra trådar så känns hela det här forumet så "fuskigt" eller hur man ska uttrycka det som möjligt. Fuskamynt och fuskarank, you name it. Lite småroliga eller humoristiska ranker hade varit att föredra istället för något som bara ordlekar på sidans namn. Att det här forumet skulle behöva ha någon sorts egen valuta är också ganska galet. På ett GFX-forum känns det lite mer motiverat, men på ett diskussionsforum som det här är det bara onödigt.

 

Sen så finns det knappast något bra argument (har det ens kommit något dåligt?) till varför vi skulle få fuskarank för ännu fler saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt mig ska man inte få FR för flera saker, men inte heller för mindre. Som det är nu så är det ett rättvist system som fungerar, varför hålla på att ändra? Vill man nu gå upp i FuskaRank så skriv vettiga inlägg och skicka in Fusk.

 

Att vara aktiv är att skriva inlägg och bidra till sidan, inte bara att logga in.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt mig ska man inte få FR för flera saker, men inte heller för mindre. Som det är nu så är det ett rättvist system som fungerar, varför hålla på att ändra? Vill man nu gå upp i FuskaRank så skriv vettiga inlägg och skicka in Fusk.

 

Att vara aktiv är att skriva inlägg och bidra till sidan, inte bara att logga in.

Har fuskarank överhuvudtaget något med vettiga inlägg att göra?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...