Raffed Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Ska börja i 7:an i en klass.. som inte verkar gilla mig^^ Men det är bara gött, får jag mer tid att ägna mig åt "riktiga" kompisar när ingen ändå vill umgås med nån som är "annorlunda" xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Ska börja i 7:an i en klass.. som inte verkar gilla mig^^ Men det är bara gött, får jag mer tid att ägna mig åt "riktiga" kompisar när ingen ändå vill umgås med nån som är "annorlunda" xD Jag förstår dig, i min klass så vill ingen umgås med mig för att jag lyssnar på rock. Dom tror att jag är s*tanist eller nåt. :SFast det är ju bara för att 95% av min skola lyssnar på hiphop, rap och r&b. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 7 is next on the list. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Ska börja i 7:an i en klass.. som inte verkar gilla mig^^ Men det är bara gött, får jag mer tid att ägna mig åt "riktiga" kompisar när ingen ändå vill umgås med nån som är "annorlunda" xD Jag förstår dig, i min klass så vill ingen umgås med mig för att jag lyssnar på rock. Dom tror att jag är s*tanist eller nåt. :SFast det är ju bara för att 95% av min skola lyssnar på hiphop, rap och r&b. Det är typ så för mig med, fast jag har ju Rock kompisar också :P (alltså 90/95% lyssnar på hip hop) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 (redigerat) börjar i 5:an^^) Redigerat 6 Augusti 2008 av gamer007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Ska börja 7:an i världens skönaste klass :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Ska börja i 7:an i en klass.. som inte verkar gilla mig^^ Men det är bara gött, får jag mer tid att ägna mig åt "riktiga" kompisar när ingen ändå vill umgås med nån som är "annorlunda" xD Jag förstår dig, i min klass så vill ingen umgås med mig för att jag lyssnar på rock. Dom tror att jag är s*tanist eller nåt. :S Fast det är ju bara för att 95% av min skola lyssnar på hiphop, rap och r&b. Det är typ så för mig med, fast jag har ju Rock kompisar också :P (alltså 90/95% lyssnar på hip hop) Mhm, typ så för mig med. De "Riktiga" Kompisarna har ju bra musikstil, är inte lika hjärndöda och är väldigt udda(inte bara med utseendet). Mycket roligare att umgås med dom än ett gäng mobbare som hänger upp sig på att en person i klassen gillar annorlunda musik, ser udda ut eller inte pratar så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Ska börja i 7:an i en klass.. som inte verkar gilla mig^^ Men det är bara gött, får jag mer tid att ägna mig åt "riktiga" kompisar när ingen ändå vill umgås med nån som är "annorlunda" xD Jag förstår dig, i min klass så vill ingen umgås med mig för att jag lyssnar på rock. Dom tror att jag är s*tanist eller nåt. :S Fast det är ju bara för att 95% av min skola lyssnar på hiphop, rap och r&b. Det är typ så för mig med, fast jag har ju Rock kompisar också :P (alltså 90/95% lyssnar på hip hop) Mhm, typ så för mig med. De "Riktiga" Kompisarna har ju bra musikstil, är inte lika hjärndöda och är väldigt udda(inte bara med utseendet). Mycket roligare att umgås med dom än ett gäng mobbare som hänger upp sig på att en person i klassen gillar annorlunda musik, ser udda ut eller inte pratar så mycket. W0rd på det! OnTopic: Börjar 7:an till hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 7:an till hösten. Typ den 20:e :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Jag ska börja 1an, gick precis ur dagis ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Ska börja 8:an på tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Ska börja nian....>__< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.