Poesi Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Ska börja åttan, är ett "smarthuvu" så jag fick hoppa upp en klass. jag med, går i sexan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Ska börja åttan, är ett "smarthuvu" så jag fick hoppa upp en klass. jag med, går i sexan Och du är 10 ?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Orka byta klass för att man är för smart. Då måste man få nya kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 ska börja femman :student: :student: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Går i sjuan nu :) Det går ganska bra tycker jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Ska börja åttan, är ett "smarthuvu" så jag fick hoppa upp en klass. jag med, går i sexan Och du är 10 ?!! ja Orka byta klass för att man är för smart. Då måste man få nya kompisar.jag bytte inte direkt klass, jag hoppade över sista året på dagis, så jag har samma kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Ska börja åttan, är ett "smarthuvu" så jag fick hoppa upp en klass. jag med, går i sexan Och du är 10 ?!! Fyller år sent på året antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 7D1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dataexperten Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Trean(Tycker att jag är tillräckligt smart för Fyran!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 går i 9an Lite jobbigt <_< :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 jag går i 5:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Har börjat 7:an nu och.. Det gick som jag förväntade xD Alla mina kompisar går i 9:an och typ några andra av mina kompisar går i en annan 7:a. Klassen verkar tycka att jag är mysko(?). Kanske för att jag inte snackar någonting, eller försöker få någon kompis? Aja, jag tycker iafa att den är skönare än min förra klass, här bryr dem sig inte precis lika mycket. Sen är det ju bättre lärare nu på högstadiet, och det är väl huvudsaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.