eeewwhh Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 De suger!!!! Simpsons äger ut allt som e tecknat!!! nej nej nej 1 South Park 2 Family Guy 3 Simpsons. Så sant, tycker dock att american dad får en delad 3:a med Simpsons. :) Vet nån nån annan tid än 02.00 på Tv3 som det går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 De suger!!!! Simpsons äger ut allt som e tecknat!!! nej nej nej 1 South Park 2 Family Guy 3 Simpsons. Så sant, tycker dock att american dad får en delad 3:a med Simpsons. :) Vet nån nån annan tid än 02.00 på Tv3 som det går? på google :) http://www.google.com/search?client=firefo...Search&aq=f Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 De suger!!!! Simpsons äger ut allt som e tecknat!!! nej nej nej 1 South Park 2 Family Guy 3 Simpsons. Så sant, tycker dock att american dad får en delad 3:a med Simpsons. :) Vet nån nån annan tid än 02.00 på Tv3 som det går? på google :) http://www.google.com/search?client=firefo...Search&aq=f Men jag menade på Tv. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) varför skriver alla här om ni tycker att brandy och herr morris är en töntigt program?? Redigerat 27 Augusti 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 varför skriver alla här om ni tycker att brandy och herr morris är en töntigt program?? själv tycker jag att det är rätt kul ibland Instämmer, har dock tröttnat på det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 varför skriver alla här om ni tycker att brandy och herr morris är en töntigt program?? själv tycker jag att det är rätt kul ibland För att det är rent skit, barnprogram som du inte bör se på. Det är ändå inget för en 13åring såvida man inte är utvecklingsstörd och det mentala har stannat vid 5-8 års ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 varför skriver alla här om ni tycker att brandy och herr morris är en töntigt program?? själv tycker jag att det är rätt kul ibland För att det är rent skit, barnprogram som du inte bör se på. Det är ändå inget för en 13åring såvida man inte är utvecklingsstörd och det mentala har stannat vid 5-8 års ålder. Vi har en "komiker" i klassen som är kul väldigt ofta och han kollar på nickolodeon en del det är inget fel att kolla på sånna program om man är 15 år, när man är 5-8 så kollar man på allt som är tecknat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 De suger!!!! Simpsons äger ut allt som e tecknat!!! Håller Med Brandy och Herr Morris suger Alla som tycker den suger Är Hjältar Vi kollar på simpsons istället XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 varför skriver alla här om ni tycker att brandy och herr morris är en töntigt program?? själv tycker jag att det är rätt kul ibland För att dom gånger jag har kollat på det är det Snor/barnsliga/Äckliga skämt som går runt och runt hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 (redigerat) varför skriver alla här om ni tycker att brandy och herr morris är en töntigt program?? själv tycker jag att det är rätt kul ibland För att dom gånger jag har kollat på det är det Snor/barnsliga/Äckliga skämt som går runt och runt hela tiden. Håller med dig Fullständigt Så Fort Brandy och Herr Morris visas på tv Byter jag kanal ;: :meddum: Redigerat 24 Augusti 2008 av Adriano Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Kommer faktiskt ihåg när detta startade ;D typ 4-5 år sen var d va? Jag glodde på disney channel 24/7 för jag ville se Rasten ;] as bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Kommer faktiskt ihåg när detta startade ;D typ 4-5 år sen var d va? Jag glodde på disney channel 24/7 för jag ville se Rasten ;] as bra rasten är myyyyyyyycket bättre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.