You've Never Heard of Me Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Jag klarade sista bossen i Subspace Emissary, men kan inte få mer än 80% klart. Vad mer måste man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Hitta alla "hidden room's" som finns banor med flaggor på är inte helt avklarade. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 mm hitta alla troffeér och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
You've Never Heard of Me Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Ok, tack. När det är 100% klart, får man något då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Klara alla banor på Intense, få alla trofeer på bossar och mobs etc. Få bort flaggorna på banorna, och skaffa alla gubbar inklusive dom hemliga (Wolf, Toon Link, Jigglypuff) Så ska du få 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
You've Never Heard of Me Skrivet 14 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Jag har 98% klart, och jag har klarat alla banor på easy. Så det stämmer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Jag har klarat Adventure på Intense, man får lika mycket som på Easy. Det du ska göra är: 1. Gå igenom alla dörrar som finns i Adventure 2. Klara alla banor och få alla karaktärer inklusive hemliga att gå med i ditt team 3. Hitta alla "Golden boxes" som för det mesta finns i gömda rum, men också på banorna Du får absolut ingenting när du får 100 %, men om man lyckats med det utan att fuskat och kollat nån guide, har man nåt att skryta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne195 Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Banor med flagga på ska man klara dem med alla grupper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Banor med flagga på ska man klara dem med alla grupper?Nej, det ska inte behövas. Du har säkerligen missat att plocka en trofé, eller en dörr/låda du inte öppnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.