Luxaxix Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Din p2p verkar ha bra mage lvl. Om du vill får du gärna köra mage med den! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) Din p2p verkar ha bra mage lvl. Om du vill får du gärna köra mage med den! =)Sure thing, vad heter klanen? O.B.S Jag är kanske inte inne så mkt just nu, men hoppas det går bra ändå. Har 35 rc, så jag kan göra mina egna basic runes. Har dock lite pengar nu, men jag ska öva 60 mining, så jag får lite cash. Namn: Zjoberrk 2 EDIT: Trodde det stod f2p, men jag säger såhär: 109 är inte min, det är min kusins, men jag vet lösen, och får vara inne på den, men är inte det så ofta. Redigerat 5 Augusti 2008 av Dirtman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Aww... Men den med 60 mage, kan du träna den? Helst 70+, det vore väldigt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) Aww... Men den med 60 mage, kan du träna den? Helst 70+, det vore väldigt bra!Varför? Jag kan ju göra alla spells i f2p redan?.... Och jag kommer troligen inte bli member med den.(igen)Men jag kommer att träna den ändå. Redigerat 5 Augusti 2008 av Dirtman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) Jag, jag, jag! Väldigt erfaren! :)¨ Är nu oftast på min pk acc: 75 att 70 def 90 str 79 range. 71 mage (82 snart) Redigerat 5 Augusti 2008 av PaiN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Sweet, ni får mig att känna mig som en äkta noob igen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Sweet, ni får mig att känna mig som en äkta noob igen :D xD Vem har sagt att du inte är? ;] HAHA, skojja. Rsn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Jag sa äkta, du vet två dagars medlemskap? ;) Noob är jag ändå :D Dezen93. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Känner mig också riktigt dålig. :( Aja nice stat wft. Ska kolla med Lux och se vem som kan komma med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Värför inte ta med båda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Mjo, vi kan väl köra så. Varför du ska träna? För att hitta oftare ofc. Adda Luxaxix ig så kan vi snacka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2good4u Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jag är visserligen inte så bra, men jag utvecklas fort. Blev medlemm på rs för cirkus 2-3 veckor sedan och nu är jag i comb lvl 61. här är andra sks: 61 wc 49 att 52 str 44 def 42 crafting 43 mage kör med full rune och scimmi. Är som sagt lite noob nu, men jag utvecklas som sagt fort. På 3 veckor har jag skrapat ihop 1,7m och levlat hyfsat bra och är på jakt efter en clan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg