Hoppa till innehåll

Runescape Clan.


Rammus
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag vill vara med men jag är inte 70 i lvl är 47 ^^

 

Men jag har spelat sen 2004 vet tagit paus 2 år elr nåt för att det var tråket men sen kom det mer saker och då började jag spela.

 

Är 10 men fyller 11 men jag är bra på runescape och jag är med i ett 16+ clan på ett annat spel. ( Wolfenstein )

 

Att:40

Str:37

Mage:32

Def:40

Range:2 ^^

Mining:42

Wc ( WoodCutting ):55

 

PS: håller på att mina rune ess har 169K på 2 dar ^^

 

//Denisb

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill vara med men jag är inte 70 i lvl är 47 ^^

 

Men jag har spelat sen 2004 vet tagit paus 2 år elr nåt för att det var tråket men sen kom det mer saker och då började jag spela.

 

Är 10 men fyller 11 men jag är bra på runescape och jag är med i ett 16+ clan på ett annat spel. ( Wolfenstein )

 

Att:40

Str:37

Mage:32

Def:40

Range:2 ^^

Mining:42

Wc ( WoodCutting ):55

 

PS: håller på att mina rune ess har 169K på 2 dar ^^

 

//Denisb

Du skriver som du inte är noob, men dina skills tyder på dig samt att du skriver vad Wc betyder... Nej, det är fullt, och inga undantag göres för noobskillers.

 

Lite offt:

 

Härligt nice att få 169K rune ess på 2 dar! En hel del pengar där... ;) Fast gör det till airs istället, det känar du på om du är rc 22+.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NEJ TACK jag gjorde det förut jag fick 10K för 3 - 5K airs

 

För 5K Ess fick jag 100K ( PS Dom har ändrat pengarna i GE så det är anourlunda )

 

PS: Jag är inte noob om jag var det skulle jag inte äga min kompis i duel arena och han är 76 combat ^^ Konstigt va ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NEJ TACK jag gjorde det förut jag fick 10K för 3 - 5K airs

 

För 5K Ess fick jag 100K ( PS Dom har ändrat pengarna i GE så det är anourlunda )

 

PS: Jag är inte noob om jag var det skulle jag inte äga min kompis i duel arena och han är 76 combat ^^ Konstigt va ?

jaha,då måste din kompis vara en noob då.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men lol, Vi skulle behöva en med 60+ i Ranged eller Magic. Någon här som skulle tänka som gå med. Men du ska förstås uppfylla kraven.

Fick en ig med 68 range. Verkar vara väldigt bra... Pure dessutom... Så om ni vill gå med ska ni ha:

 

Skillen "Magic" i level 65, 66, 67 o.s.v. Det man har är det som står under snedstrecket.

 

Var tvungen att förtydliga det, för vissa noobs har ansökt tidigare fastän de reglerna gällt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har 2 accounts...

 

1. Cb level 80 (f2p)

Str lvl: 72

Atk lvl: 70

Def lvl: 60

Range lvl: 45

Prayer lvl: 20 (tränar)

Hp lvl: 69

 

2. Cb level 67 (f2p)

Range lvl: 75

Prayer lvl: 41

Mage lvl: 60

Def lvl: 40

+ atk och str 55

 

Kan gärna gå in i BH med full Rune med min level 80. Kanske joinar, om jag får! :)

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...