Raptomex Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 hm... måste nog vara någon av sardomin och guthix...Jag hatar Saradomin, den ser ut som t trimmed rune typ. Hatar den vita trimmen :PGuthix är klart snyggast av, Saradomin, Zamorak och Guthix. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Nej det finns en armour som är fett snygg, Man får det utav clue men man kan köpa den vissa lvl 3:or brukar ha det men kommer inte ihåg vad det heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 hm...köpte gutix..eller hur det stavas dom var snygga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 hm...köpte gutix..eller hur det stavas dom var snygga!Sa ju de:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Snyggaste armorn är ju torso, d legs, d boots, slayer helm, och whip ;) Själv föredrar jag att ha på mig wc cape o inget annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Snyggaste armorn är ju torso, d legs, d boots, slayer helm, och whip ;) Själv föredrar jag att ha på mig wc cape o inget annat. En sak som jag tycker är snyggt om man använder whip.Full black d hide, d boots, backpack, whipe, en sorts bok i andra handen, sen nån snygg hjälm. Det är ganska snyggt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Snyggast om man är member är ju Greens armor, altså: Full dragon Attack skillcape Whipe Och den hatten som ser ut som leaderhosen hatten. Annars är ju full dragon med full helmet och snyggt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaleMage Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 förr va d ju full bronze asså me boots o defender , obby cape och whip men nu vet ja inte ja har en rätt nice outfit skälv :P, vit pirate bandana, bob's shirt, legends cape,black d hide chaps och fancy boots :P brukar ha d när ja wcar. Men min vanliga e Neitznot, black d hide body, rune legs, rune defender, d scim, glory, wealth, legends cape och climbing boots d e rätt billigt och ganska snyggt tycker ja xD bra om man inte e rik (har bara ngn mil :S) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 zamorak eller en member som är vit med guldiga kanter.Sen är ju backpack och boken som man håller i handen snygga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Snyggaste är väl Whip med full verac rune defender desert boots cooking gauntles glory (fury ser ut som skit) och en läcker mage skill cape. Jajamen på en Female Character ;) PS: det är ingen backpack det är Ava's accumlator :P Redigerat 15 Juli 2008 av Ozt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Snyggaste är väl Whip med full verac rune defender desert boots cooking gauntles glory (fury ser ut som skit) och en läcker mage skill cape. Jajamen på en Female Character ;) PS: det är ingen backpack det är Ava's accumlator :P Verrac är den fulaste armorn som finns, jag bara hatar den!!!Men har kommit på en annan sak som är snyggt nu: Full Infinity Spell book och Någon snygg cape(har inte kommit på vilken än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ztrial Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 jag tyckey attt man ska ha full ahrim och prayer book och dragon scimmy: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg