Gäst InTech Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Om ni vill vara med, skriv vad ni heter på psn. "Tävlingen" håller på i 60 minuter, datum ej bestämt men vi kan komma på något klokt. Det finns 16 platser Till moderatorer - jag vet inte om denna ska vara i gta iv eller inte, flytta om så är fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Om ni vill vara med, skriv vad ni heter på psn. "Tävlingen" håller på i 60 minuter, datum ej bestämt men vi kan komma på något klokt. Det finns 16 platser Till moderatorer - jag vet inte om denna ska vara i gta iv eller inte, flytta om så är fallet. Låter skoj och jag är lätt på, hoppas det är fler som joinar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Om jag hade GTA IV så... Vad går tävlingen ut på? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Om jag hade GTA IV så... Vad går tävlingen ut på? :) Neej har du inte IV :P Det måste du ju bara köpa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Haha ja har tänkt på det.. hur mycket kostar det ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Haha ja har tänkt på det.. hur mycket kostar det ungefär? Du kan nog hitta det runt 400-500 som billigast, kolla tradera också där finns en del tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Om ni vill vara med, skriv vad ni heter på psn. Vi ska vara minst 16 stycken, kom gärna på vilken tid ny tycker det ska vara och så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Om ni vill vara med, skriv vad ni heter på psn. Vi ska vara minst 16 stycken, kom gärna på vilken tid ny tycker det ska vara och så! PSN: tFreaK_ Typ när vi har fått ihop lite folk kan vi börja snacka tider, eller ska vi göra det först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 när vi fått ihop lite folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Jag har GTA IV men inte ps3 än, men jag kommer heta: Poop när jag får det. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Jag har GTA IV men inte ps3 än, men jag kommer heta: Poop när jag får det. :lol: Om du har GTA IV utan PS3 hur kan du då spela det? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 (redigerat) JAG ÄR LÄTT MED :D: PSN-namn: jojjen21, men du IT, visst ska bara fuskare få vara med? Redigerat 13 Juli 2008 av Easton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.