Gäst InTech Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 ja, jag skapar matchen och då har jag "all" på intvits spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Jag är med , kulfeldt heter jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 tFreaK_ kulfeldt jojjen21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Vilka vapen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 det kan vi diskutera om, men jag avböjer direkt för bara knivar och bara rocket launchers.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Jag kan vara med PSN: Zettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 tFreaK_ kulfeldt jojjen21 zettan jag flera, 10 till ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMan Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 PSN ? jag vet inte va det är riktigt, kan nån svara på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Playstation Network. Det är de du reggar dig till när du gör en användare. 10 till :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) Count me in. :D Suger på Multiplayer, men jag hänger lätt på. :P Skulle säkert också kunna spela in 'matchen' om det önskas. :P Redigerat 19 Juli 2008 av YaTwice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Count me in. :D Suger på Multiplayer, men jag hänger lätt på. :P Skulle säkert också kunna spela in 'matchen' om det önskas. :P Du, ibland är det skitsvårt, och ibland är det hur lätt som helst. För mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 vi kan bara vara några från andra ställen också, fast vi är ett helt lag.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.