Hoppa till innehåll

Css Varför Fuskar Du?


quest

Rekommendera inlägg

Varför fuskar vi ?

Därför vi kan :evil:

 

de finns servers som heter tex Cheat server elr så kör man bara på en no secure server ? seriöst fuskar man (HACKAR/CHEATAR HETER DE FÖR DOM SOM KOMMENTERAR OM ATT DETTA ÄR ETT "FUSKA" FORUM) jaja seriöst fuskar man på en Vac2 server är man idiot notsecure servers är tillför såna som vill fuska elr för såna som har fuskat och kommer säkert göra de igen ! ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför skulle man anmäla någon som fuskar på en server som inte har vac2 på? Helt meningslöst tror inte valve bryr sig ett skvatt över att någon fuskat på en server utan vac2. Spelar man på servrar utan vac2, så får man skylla sig själv att det finns fuskare där. Thats the end.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visste du..

..att fuska i CS:S innebär direkt banning av din ISP's IP adress? Du kommer ALDRIG att kunna spela igen.

 

Sedan så är detta data intrång,vilket du uppmanar till.

 

Och tänk efter, skulle det verkligen vara så roligt att spela om alla sprang omkring med aimbots eller wallhacks?

 

Nej , seriöst.. Skulle du i ett riktigt krig be din kompis sikta och skjuta åt dig? Låter inte ett dugg vettigt :/

Fuska.se har en massa andra grejor att kolla in på , t.e.x Tips, forum o en massa mer grejor

Dom bannar inte din ISP's IP. Om de gjorde det hade absolut ingen kunnat spela. Det är ditt steam acc som blir bannat. Vilket betyder att du lätt kan gå och köpa ett nytt om du nu skulle råka bli bannad.

 

Datorintrång? Vart får du det ifrån?

 

Det kanske inte låter vettigt att man skulle kunna skjuta igenom väggar och eta exakt vart personerna på andra sidan finns. Men nu är fallet så att det här ÄR ett spel. Det är inte verklighet.

Jag kan nästan med 100% säkerhet säga att OM någon skulle kunna använda wallhack och aimbot på riktigt, är jag nog ganska säker på att dom skulle använda det med. I krig och kärlek är allt tillåtet.

 

Faktum är att allt är inte tillåtet i krig. Det finns krigslagar och krigsledare kan typ hamna i en domstol om dem krigr på otillåtet vis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var en onödig tråd jag tror nog att folk vet att det inte lönar sig. Man kanske fuskar för att det är kul men jag tycker att det e tråkigt hs, hs, hs, hs, hs hela tiden jag testa ett fusk förr och jag vart bannad fast jag fuska mot bots.. och vart skit sur :P och tänker inte testa fusk igen ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DoubleIsBack

Nu tänker jag gå igenom det här lite fort:

 

Ska du fuska så kör på VAC securade servrar, då blir du bara bannad på VAC securade servrar och kan spela på dom som inte är VAC securade.

 

Man kan inte bli IP bannad, men ditt steam account kan bli bannad, köp bara ett nytt cs och gör ett nytt acc då.

 

Som jag ser verkar du aldrig ha fuskat så ser ingen mening med denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var en onödig tråd jag tror nog att folk vet att det inte lönar sig. Man kanske fuskar för att det är kul men jag tycker att det e tråkigt hs, hs, hs, hs, hs hela tiden jag testa ett fusk förr och jag vart bannad fast jag fuska mot bots.. och vart skit sur :P och tänker inte testa fusk igen ^_^

 

Du kan överhuvudtaget inte bli bannad för att fuska mot bottar, unless du reportar dig själv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...