:Fuskaren: Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Nån här som har skaffat en iPhone då? För mig tog det 2 timmars köande så fick jag den sista iPhone 3G 16GB Black. Hur tycker ni om den och om ni vet nåt ställe man kan ladda ner bra saker till den kan ni skriva. Samt om ni vet en hemsida som har eller / utvecklar ett slags jailbreak så man kan ha installer till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Tycker den verkar vara cool. Som en Ipod och telefon. Hur mycket kostade den? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 typ totalt 6-8 tusen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag ska köpa en :) Jag ska köpa en :) Jag ska köpa en :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Den verkar ha väldigt många funktioner men klarar den av att ringa? XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Den verkar ha väldigt många funktioner men klarar den av att ringa? XPJa men det är skitdyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Varför är den så bra? Och varför är den så DYR? Den ser ut som en helt vanlig smartphone för mig, det finns flera liknande modeller för halva priset. Varför är just iPhone bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Jag tror den har mer funktioner osv. Mer minne.. Sen är det väl designen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Vilka funktioner har den som inte andra telefoner har? Designen är riktigt snygg, men det finns flera liknande för mindre än hälften av iPhone-priset. Just VARFÖR är den värd 8000?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.