Gäst Frooz Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 om det rimmar heter jag urban Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Då heter du urban :lol: nej,men den är bra ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Alla barnen satt i livbåtarna och kollade på när titanic sjönk, förutom Nathali, för hon satt i. Alla barnen hade kul på utflykten, förutom Rex, för han hade sex. Alla barnen tittade på när skyskrapan rasade, förutom rut, för hon titta ut. Alla barnen dödade terrorister på CS, förutom Juan, för han teamkilla på spawn. Alla små sorcerer noobsen på tibia summonade en spindel, förutom Krake, för han summonade en drake. Alla tibia noobsen soloade stolt en rat, förutom Eon, för han summonade en Demon. Alla barnen spelade Runescape, föruom Rög, för han fatta att grafiken sög. Alla ragnarok online spelarna dödade varsin poring, förutom mård, för han och en priest dödade en dark-lord. Alla barnen våldtog en klasskompis, förutom filippa, för de var henne dom pippa. bara några som jag kom på i berättadets hetta ;) PS. när de gäller spel-alla barnen-skämt, så tog jag namnen efter charaktärnamnen. D.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Alla barnen åt korv utom Lisa,För hon tyckte inte om korv .. :lol: Den var ju kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 (redigerat) Alla barnen står på H utom Jan han är från schtaaan Alla barnen mådde bra efter samurajleken utom Jan och Alva, dom var halva. Alla barnen åker skidor, utom Dan, som sitter i en gran. Alla barnen torkade upp saft utom Wasa för han var trasa Har även en del som är lite fräcka. Publicerar ej dessa. Redigerat 18 Maj 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Alla barnj*vlarna skrev humorbefriade historier, utom Jellyfish. Han sjunker inte så lågt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Alla barnj*vlarna skrev humorbefriade historier, utom Jellyfish. Han sjunker inte så lågt. jättekul... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 (orson @ 19/05-2004 10:49:56) Alla barnj*vlarna skrev humorbefriade historier, utom Jellyfish. Han sjunker inte så lågt. jättekul... <_< Tycker inte jag heller! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Alla barnj*vlarna skrev humorbefriade historier, utom Jellyfish. Han sjunker inte så lågt. den sög :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Alla barnen lekte frisörer utom sally,för hon var skalli Fattar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Alla barnen åt korv utom Lisa,För hon tyckte inte om korv .. :lol: Jag tycker såna är ganska så kul bara för att de inte är bra. Det är precis som dessa ( inga alla barnen ):Det var en gång två älgar som satt i ett träd. Då sa den ene: -Kolla på flygplanet! Då sa den andre: - OJ jag fick visst en bulle i ögat. Två hundar var ute och flög. Då sa den ene: -Kan vi verkligen flyga? Då sa den andre: - Nä det kan vi inte! Väldigt speciell humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Alla barnen satt i livbåtarna och kollade på när titanic sjönk, förutom Nathali, för hon satt i. Alla barnen hade kul på utflykten, förutom Rex, för han hade sex. Alla barnen tittade på när skyskrapan rasade, förutom rut, för hon titta ut. Alla barnen dödade terrorister på CS, förutom Juan, för han teamkilla på spawn. Alla små sorcerer noobsen på tibia summonade en spindel, förutom Krake, för han summonade en drake. Alla tibia noobsen soloade stolt en rat, förutom Eon, för han summonade en Demon. Alla barnen spelade Runescape, föruom Rög, för han fatta att grafiken sög. Alla ragnarok online spelarna dödade varsin poring, förutom mård, för han och en priest dödade en dark-lord. Alla barnen våldtog en klasskompis, förutom filippa, för de var henne dom pippa. bara några som jag kom på i berättadets hetta ;) PS. när de gäller spel-alla barnen-skämt, så tog jag namnen efter charaktärnamnen. D.S Den andra ska vara så här : Alla barnen hade tråkigt på utflykten, förutom Rex, för han hade sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.