xantus Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Skrivet 14 Juli 2008 Han är i ett hus en liten bit ifrån portarna till lumb castle. Om ni går ner till stigen vid lumb castle så går ni vägen mot general store och sista huset där är jack! soz< jag suger på att förklara men, hoppas ni trog till er lite nytta iallafall.
Rammus Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 Printa en bild och lägg in en bild här. Så ser alla vart det är :P
Jolt Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Vem f*n är Jack? Och vem f*n bryr sig? o_O haha vet inte varför men jag började asgarva när jag läste det där.Den där o_O gjorde susen! Redigerat 15 Juli 2008 av HolyHunter
xantus Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 15 Juli 2008 Printa en bild och lägg in en bild här. Så ser alla vart det är :P smart
Ankdamm Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 Vem f*n är Jack? Och vem f*n bryr sig? o_O haha vet inte varför men jag började asgarva när jag läste det där. Synd för dig :(
Satisfaction Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 Han är i ett hus en liten bit ifrån portarna till lumb castle. Om ni går ner till stigen vid lumb castle så går ni vägen mot general store och sista huset där är jack! soz< jag suger på att förklara men, hoppas ni trog till er lite nytta iallafall. Vad är så speciellt med denna jack?
Viruz256 Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Han är i ett hus en liten bit ifrån portarna till lumb castle. Om ni går ner till stigen vid lumb castle så går ni vägen mot general store och sista huset där är jack! soz< jag suger på att förklara men, hoppas ni trog till er lite nytta iallafall. Herregud dom ända som frågar detta är massa noobs som inte orkar kolla på kartan!!!Där är ett grönt quest märke!!! BTW det står på hur man hittar honom när man kollar på beginner Redigerat 15 Juli 2008 av Viruz256
Rekommendera inlägg