Dretskit Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Sökarna. Torsten Flinck är för härlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Yrrol! Det är ju en kolosalt genomtänkt film! :o MM säger sanningen. I am very wise -_- Jag känner mig lite borta här. Är Yrrol en förkortning eller något? Känner inte alls igen det. :huh: Skojjar du? :o Den är med bl.a. Peter Dalle, Robert Gustavsson, Claes Månsson och Susanne Reuter (stavning på namnen? xD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Jag känner mig lite borta här. Är Yrrol en förkortning eller något? Känner inte alls igen det. :huh: Skojjar du? :o Den är med bl.a. Peter Dalle, Robert Gustavsson, Claes Månsson och Susanne Reuter (stavning på namnen? xD) Det gänget kalalr sig själva för lorry tror jag och lorry baklämngs blir yrrol Annars så tycker jag torsk på tallin är den bästa svenska filmen. Älska älska roland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Tjenare kungen! 0,0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 glömde kopps också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Morgan Påhlsson Världsreporter (stavning på Påhlsson) är riktigt grym :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Eftersom svenska filmer generellt sett suger så får Ondskan min röst. Den är iallafall ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 kopps är bra asså:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) Eftersom svenska filmer generellt sett suger så får Ondskan min röst. Den är iallafall ganska bra.Har inte sett den men, Ondskan är en av få svenska filmer som har blivit Oscar-nominerad, så jag utgår ifrån att den är en av de bättre svenska filmer.Annars tycker jag att Jalla-Jalla är skit rolig. Redigerat 17 Augusti 2008 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Eftersom svenska filmer generellt sett suger så får Ondskan min röst. Den är iallafall ganska bra. Tänkte skriva exakt samma sak :P Ondskan är nog Sveriges bästa bidrag. Fast Fares filmer är ganska bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Det finns många bra filmer som jag tycker är bra. Beck filmerna är bra, bra skådespelare, hyfsade karaktärer. Gillar även filmer som Ondskan och Snapphanar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Ondskan är lätt bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.