Blitzcat Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Hej, som rubriken lyder så vill jag gärna veta vem som är den bästa PvParen på era servers. Linka gärna videos också. Jag spelar på Stormscale EU, servern med högst rankade arenateams (i snitt), så det finns många som är jävligt bra, men jag diggar Noone. Noone 3 (PvP-Movie) Se och njut. Har aldrig sett en bättre mage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 http://video.google.com/videosearch?q=summ...mp;sitesearch=# Summy & Qummy VAR dom grymmaste när jag spelade på chromaggus, nu på moonglade är det väl primalhunter + xaver, vet inte riktigt t_t Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Daerasx, OOIE, Burken och ett par random noobs. http://video.google.com/videoplay?docid=28...PLZPyjgL81uSOCw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) Min förra server: Mage: Vook Rogue: Shadowfront Hunter: Duckeh Priest: Kyuusai Warrior: Sorasn Warlock: Hab Druid: Snubben som lirar med Hab. Paladin: Kekeh Shaman: Patric Redigerat 17 Juli 2008 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) På Chromaggus var det nog Summy och Qummy som Hivee sa, men Lolnoob är också jävligt grym. Nu på Frostwhisper är det Oswold, finns ingen annan (: Redigerat 17 Juli 2008 av Zanter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Alliance på Frostmane: En warrior jag inte minns namnet på. Han har 4 brutal gear bland annat Shoulders. Han har dessutom Brutal vapen. Hans team har runt 2400 rating+. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Skullcrusher Det är väl Granikus (Warrior), Nihilsinedio (Priest), Talism (Rogue), Undedism (Druid). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Glöm inte Rågge och Thenoone på Skullcrusher ^^. Jag spelar också på Stormscale, men migrade dit ganska nyligen från Skullcrusher. Så jag har faktiskt ingen koll på vilka bra PvP'ers som finns :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Glöm inte Rågge och Thenoone på Skullcrusher ^^. Jag spelar också på Stormscale, men migrade dit ganska nyligen från Skullcrusher. Så jag har faktiskt ingen koll på vilka bra PvP'ers som finns :) Just de, rågge också :P han är nog bättre än Talism (Talism har båda Illidan svärden, enda på servern tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Daerasx, OOIE, Burken och ett par random noobs. http://video.google.com/videoplay?docid=28...PLZPyjgL81uSOCw Thats the skill, schiesse! Bästa filmen med bästa musiken ...NÅGONSIN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Glöm inte Rågge och Thenoone på Skullcrusher ^^. Jag spelar också på Stormscale, men migrade dit ganska nyligen från Skullcrusher. Så jag har faktiskt ingen koll på vilka bra PvP'ers som finns :) Gl hf med arena. Stormscale är bra om du vill spela mot europas mest skillade Arenateams. Rankade högst i Europa. Är du horde? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) Glöm inte Rågge och Thenoone på Skullcrusher ^^. Jag spelar också på Stormscale, men migrade dit ganska nyligen från Skullcrusher. Så jag har faktiskt ingen koll på vilka bra PvP'ers som finns :) Gl hf med arena. Stormscale är bra om du vill spela mot europas mest skillade Arenateams. Rankade högst i Europa. Är du horde? Jag spelar på motsatsen. I min BattleGroup så är folk med 1550 rating rankade. Redigerat 19 Juli 2008 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg