Gäst Tutankoopa Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Ska nog sälja mina kort :P Ingen som vill köpa? :P Jag vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 I min skola slutade det för länge sen. :) Nu har de börgat med babe blade eller vad det heter :P :lol: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 (Silver Star @ 14/04-2004 19:24:36) På våran skola är det inga Pokémon Nördar utan nu börjar de använda Kulor och Digimon kort! Det är 200 som håller på med Kulor och Digimon och vi alla är 1000 i skolan! Vi har vunnit ett pris på Stockholms bästa skola! Ibland när dem i skolan har kulor..du e dem på fotbollsplan..*Störande* I vår skola håller mer än hälften på Med Beyblade/Dracco Spin. Vart man än går hörs det. Rrrriiits! eller Dra i gång!! Dom beslagtar alla plast lock och tefat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 I min skola slutade det för länge sen. :) Nu har de börgat med babe blade eller vad det heter :P :lol: ;) Ska skriva det rätt..:Bey Blade..Och det SUX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Jag GILLADE beyblade ... men nu så finns de överallt .. lite jobbit . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 men nu har det blivit mycket mycket populärare i min skola jag o min kompis sa vi hämtar kort så andra dagen hade vi med sen efter hade typ 20 styckna med sig kort jag köpte 2 paket idag stora alltså o jag köpte aqua paket o Magma paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 stör mej en aning på alla j*vla företag som kommer på med nytt hela tiden...BARA för å tjäna pengar... å så typ...kommer den lilla bortskämda ungen å vill ha de, han får de inte, han skriker, å så får han de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 stör mej en aning på alla j*vla företag som kommer på med nytt hela tiden...BARA för å tjäna pengar... å så typ...kommer den lilla bortskämda ungen å vill ha de, han får de inte, han skriker, å så får han de... vadå det finns många olika saker som du gillar säkert ska vi säga att det är en j*vla unge som har gjort bara för att känna pengar eller eller :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Ehm, är det någon j*vla unge som har gjort sakerna? Kan du precisera dej lite. Men allvarligt, börjar bli lite trött på BB nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Min mamma ger mig sakar (fasst jag har råd) för att hon tycker det är kul och inte att jag är bortskämd. I Kina gör barn jätte många sakaer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 (redigerat) Det är ju barnarbete... <_< EDIT: Det är ju skillnad om du skriker efter saker.. Men om hon vill ge dig saker så är det väl hennes ensak Redigerat 3 Maj 2004 av Omega Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jag säger bara: Mamma om jag inte får det börjar jag skrika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.