Gäst Frooz Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 hållde på med det förr bytte till mig dom bästa :) fast nu är det boring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Min kompis har alla pokémon spelen . Och han spelar typ 5 timmar per dag <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 I våran skola är pokémon helt dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Först: - Vi är några i vår skola som diggar Pokémon spelen - Jag är 12 år och jag gillar PKMN (ash STÖR) - Är det nåt fel med det????? :unsure: Sen BeyBlade: - TV- serien är bättre än PKMN:s (men dom har lyckats sätta en snorunge igen i "huvudrollen" precis som i PKMN :rolleyes: ) - Jag håller på med BeyBlades, vi har en klubb för det - Är det nåt fel med det?????? :unsure: Till sist: - Är det nåt fel med att man kanske gillar sånt som PKMN och BeyBlade??? :unsure: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 aa typ hela klassen (förutom jag och min coola polare B) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Coola polare? *fniss*... Men allvarligt, kan man tycka att man är cool för att man inte gillar pkmn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Först: - Vi är några i vår skola som diggar Pokémon spelen - Jag är 12 år och jag gillar PKMN (ash STÖR) - Är det nåt fel med det????? :unsure: Sen BeyBlade: - TV- serien är bättre än PKMN:s (men dom har lyckats sätta en snorunge igen i "huvudrollen" precis som i PKMN :rolleyes: ) - Jag håller på med BeyBlades, vi har en klubb för det - Är det nåt fel med det?????? :unsure: Till sist: - Är det nåt fel med att man kanske gillar sånt som PKMN och BeyBlade??? :unsure: :unsure: jag ser på BeyBlade ibland det är bra och jag är 13. och skäms jag för det? JA!!! skojja nej det gör jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 (Vegeto @ 06/05-2004 16:54:24) Först: - Vi är några i vår skola som diggar Pokémon spelen - Jag är 12 år och jag gillar PKMN (ash STÖR) - Är det nåt fel med det????? :unsure: Sen BeyBlade: - TV- serien är bättre än PKMN:s (men dom har lyckats sätta en snorunge igen i "huvudrollen" precis som i PKMN :rolleyes: ) - Jag håller på med BeyBlades, vi har en klubb för det - Är det nåt fel med det?????? :unsure: Till sist: - Är det nåt fel med att man kanske gillar sånt som PKMN och BeyBlade??? :unsure: :unsure: jag ser på BeyBlade ibland det är bra och jag är 13. och skäms jag för det? JA!!! skojja nej det gör jag inte Det tycker jag är bra! Men jag brukar inte prata så mycket om det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 (Kaizer @ 06/05-2004 17:10:41) (Vegeto @ 06/05-2004 16:54:24) Först: - Vi är några i vår skola som diggar Pokémon spelen - Jag är 12 år och jag gillar PKMN (ash STÖR) - Är det nåt fel med det????? :unsure: Sen BeyBlade: - TV- serien är bättre än PKMN:s (men dom har lyckats sätta en snorunge igen i "huvudrollen" precis som i PKMN :rolleyes: ) - Jag håller på med BeyBlades, vi har en klubb för det - Är det nåt fel med det?????? :unsure: Till sist: - Är det nåt fel med att man kanske gillar sånt som PKMN och BeyBlade??? :unsure: :unsure: jag ser på BeyBlade ibland det är bra och jag är 13. och skäms jag för det? JA!!! skojja nej det gör jag inte Det tycker jag är bra! Men jag brukar inte prata så mycket om det.... inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Tack och lov, så hann jag aldrig drabbas av den där Pokodum hysterin. Men det gjorde dessvärre de andra i min klass, och det finns fortfarande ett fåtal som håller på lika mycket med det som innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Inga tror jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 typ bara småungar som håller på med det i min skola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.