Hoppa till innehåll

Pokémon Nördar


Slasktratt

Rekommendera inlägg

  • Svar 170
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är typ inga som byter pokemon i min skola dom ställer upp en bunt på en vägg och säger:"Kom och kör t ex 153 bilder kom och kör....." och då kör någon som vill ha dom med en kula och säger "Hur mycket får jag?" då säger han som ställer upp "Hmm...Du får t ex ett och fem" och sen kör han...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är typ inga som byter pokemon i min skola dom ställer upp en bunt på en vägg och säger:"Kom och kör t ex 153 bilder kom och kör....." och då kör någon som vill ha dom med en kula och säger "Hur mycket får jag?" då säger han som ställer upp "Hmm...Du får t ex ett och fem" och sen kör han...

de gjorde jag när jag gick i 2an och 3an !men nu e de så TRÅKIGT!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns pokémon nördarna kvar i er skola? Just nu helt plötsligt blev det populärt bland några 3:or.

ehm... jag går i sexan eller annars sjuan ska börga i sjuan, en i min klass en kille han leker Pokemo'n och Digimo'n med 3:orna på en speciel kulle som finns så att alla ser det :blink: Redigerat av Fierce Diety
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Fierce Diety @ 24/06-2004 22:44:14)

Finns pokémon nördarna kvar i er skola? Just nu helt plötsligt blev det populärt bland några 3:or.

ehm... jag går i sexan eller annars sjuan ska börga i sjuan, en i min klass en kille han leker Pokemo'n och Digimo'n med 3:orna på en speciel kulle som finns så att alla ser det :blink:

Mobbat ^^ Pkmn spelas det av många i min stad, var hos kompis (ett år yngre, halvkusin) och hans brorsa (14år) var med och spelade, sne kom lillebrorn (8år) och var med, lillasystern (5år) kollade på.

 

Hela dagen igår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreadlord

Finns pokémon nördarna kvar i er skola? Just nu helt plötsligt blev det populärt bland några 3:or.

Jag har svårt att de 7:or, 8:or, och 9:or som går på våran skola skulle ängna det minsta av sin tid till att spela, byta eller överhuvud taget köpa dessa fula och framförallt löjliga små varelser på papperskort! Redigerat av Dreadlord
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst max99

i min skola e det 3:or och 4:or som samlar på pokemonkort...

och en tjej i femman som heter paulina som samlar på pokemon blir retad för "pokemon trännaren"!

e det nån som går på svensgård och ska börja på norrlycke i ödåkra efter sommaren?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...