Pettson3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 hahaha själv suger jag på pkmn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Det är typ inga som byter pokemon i min skola dom ställer upp en bunt på en vägg och säger:"Kom och kör t ex 153 bilder kom och kör....." och då kör någon som vill ha dom med en kula och säger "Hur mycket får jag?" då säger han som ställer upp "Hmm...Du får t ex ett och fem" och sen kör han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Det är typ inga som byter pokemon i min skola dom ställer upp en bunt på en vägg och säger:"Kom och kör t ex 153 bilder kom och kör....." och då kör någon som vill ha dom med en kula och säger "Hur mycket får jag?" då säger han som ställer upp "Hmm...Du får t ex ett och fem" och sen kör han... de gjorde jag när jag gick i 2an och 3an !men nu e de så TRÅKIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 på vår skola är PKMN dött,ja nästan när PKMN Ruby/Shappire vaknade det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 några finns kvar. det är sån nördigt så jag nästan blir :evil: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 (redigerat) Finns pokémon nördarna kvar i er skola? Just nu helt plötsligt blev det populärt bland några 3:or.ehm... jag går i sexan eller annars sjuan ska börga i sjuan, en i min klass en kille han leker Pokemo'n och Digimo'n med 3:orna på en speciel kulle som finns så att alla ser det :blink: Redigerat 24 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 så vitt jag vet så finns det inga pokemon nördar..men det är inte så konstigt efter som jag går i högstadiet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 (Fierce Diety @ 24/06-2004 22:44:14) Finns pokémon nördarna kvar i er skola? Just nu helt plötsligt blev det populärt bland några 3:or. ehm... jag går i sexan eller annars sjuan ska börga i sjuan, en i min klass en kille han leker Pokemo'n och Digimo'n med 3:orna på en speciel kulle som finns så att alla ser det :blink: Mobbat ^^ Pkmn spelas det av många i min stad, var hos kompis (ett år yngre, halvkusin) och hans brorsa (14år) var med och spelade, sne kom lillebrorn (8år) och var med, lillasystern (5år) kollade på. Hela dagen igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreadlord Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 (redigerat) Finns pokémon nördarna kvar i er skola? Just nu helt plötsligt blev det populärt bland några 3:or.Jag har svårt att de 7:or, 8:or, och 9:or som går på våran skola skulle ängna det minsta av sin tid till att spela, byta eller överhuvud taget köpa dessa fula och framförallt löjliga små varelser på papperskort! Redigerat 25 Juni 2004 av Dreadlord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Finns pokémon nördarna kvar i er skola? Just nu helt plötsligt blev det populärt bland några 3:or. Hemska Tanke :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 pokemon är ju f*n skit roligt :) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 i min skola e det 3:or och 4:or som samlar på pokemonkort... och en tjej i femman som heter paulina som samlar på pokemon blir retad för "pokemon trännaren"! e det nån som går på svensgård och ska börja på norrlycke i ödåkra efter sommaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.