Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 vad menar du att det ite finns kvar hos alla.menar du att inte så många har kort? han menar (tror jag) att det itte finns så många som har pokekort längre... det e ute ur modet på vår skola helt enkelt... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Det finns två st pkmn-nördar i min klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (Zorro @ 26/03-2004 16:15:52) vad menar du att det ite finns kvar hos alla.menar du att inte så många har kort? han menar (tror jag) att det itte finns så många som har pokekort längre... det e ute ur modet på vår skola helt enkelt... :) Våran med,verkligen ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 inte hos mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 fast dem tar ju bara ut nya pokemon kort i butikerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Ja och dom är inte ute här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 har ett par i min skola... dom har inte pokemon kort utan såna pokebollar som man kan köpa i leksaksaffärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Nej inga har pokemon kort längre i skolan inget är inne ljust nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Tänk om inte ni skulle köpt alla era pokémonkort då skulle ni kunna köpa massor med dator eller tv-spel!!! Jag har väl ett samlar värde på 2000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jaha men om inte jag skulle köpt Pokémonkort så skulle jag nte kunna köpa nåra tv-eller data spel. Jag hade inget tv-spel då + det finns nästan inget bra dataspel. Föresten så har jag mitt samlar värde på 13000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 jag slösa nog bort ca2000kr på pokemonkort :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 men tycker ni inte pokemon kort är lite för dyrt bara 60 kort i en paket eller 100 kort för 149 fast dem gammla korten blir värda o när pokemon korten är ute blir dem värda fast jag slösade ett par tusen kr fast jag fick 300 glitter kort av min kompis för jag hjälpte honom på cs B) jag fick välja jag tog alla B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.