Gäst Donald Duck Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 idag byte jag en busic gliter charizard mot en svampert B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 En gång så slösade min kompis 200 kronor på 100 pokemon kort! Han é konstig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Evolution: Jag håller på med PKMN och BB men skäms inte. En gång retade en i skolan mig för det. Jag pungsparka han :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 BB håller jag inte på med. Men har typ 30 bra pkmn kort här hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (redigerat) Har typ 40 *-kort (Sällsynta) Pokemon är faktiskt gansak kul,. emn jag ska köpa mina första 20 Warhammer-gubbar! Tror jag iaf... Redigerat 10 Maj 2004 av Bumble Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 5 sällsynta bara men jag håller inte på med sånt längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HANNSKEN Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (redigerat) DSGG Redigerat 10 Maj 2004 av HANNSKEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Har typ 40 *-kort (Sällsynta) Pokemon är faktiskt gansak kul,. emn jag ska köpa mina första 20 Warhammer-gubbar! Tror jag iaf... Warhammer... Höll på med det ett ganska långt tag... Det är ganska kul :D . Har dock aldrigt spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Så det är värt att prova, tror att minst 2 av dom som kommer att slås ihop med oss när vi kommer till 6:an kommer att ha det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 vi höll på typ i 2,3,4:an jag höll på tills nån snodde min supersexa vi körde på fel sättet asså...Då vågade jag inte ha med dem till skolan mera och så splittrades mästarklanen.PS,jag var bäst i hela skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Evolution: Jag håller på med PKMN och BB men skäms inte. En gång retade en i skolan mig för det. Jag pungsparka han :) (håller med jag brukar ge en kille stryck som säger pokemon är skit ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 (redigerat) Evolution: Jag håller på med PKMN och BB men skäms inte. En gång retade en i skolan mig för det. Jag pungsparka han :)****applåder**** :lol: :lol: :lol: Jag har ca 350 kort! Redigerat 12 Maj 2004 av Evolution Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.