MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Har dom inte euro i danmark? Jag har för mig det . Jag har fått liknande mejl ganska många gånger fast då har det varit från Frankrike. Och jag har inte litat på dom .. ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Varför fortsätter ni prata om detta alla vet att det är fake :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Hur kan du veta att det är fake? Ja , det kanske är nån Greta F47 som sitter uppe Kalix. Förövrigt kan det vara sant men jag föredrar inte att han ska svara på mejlet .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 upptäkte en ganska konstig sak, det var ju Danska lotteriet så då borde det ju vara i danmark, men den man skulle kontakta var i London. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Deras högkvarter kanske ligger i London ? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 du kan ju kontakta dem och se vad som händer. skriv det gärna här sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Det är alltid spam, lås tråd plx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Det är fejk, får typ 10 mail varje dag där det står att jag bland annat vunnit United Kingdom International Lottery, Danske Lotteriet, The Annuall American Lottery och mycket mer xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Har fått typ 500 stycken sådana, kanske inte så många men det är oviktigt. Spam du vet, inget att tro på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 alla sånna saker är fake. en gång gick jag in på en sida, och då stog det: "grattis, du är den 1.000.000 besökaren hämta ut dina 1.000.000.000 kr nu." den dagen efter gick jag in på samma sida och då var jag den 1.000.000 besökaren igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.