Luxaxix Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag kan inte komma in på runescapes hemsida. När jag skriver in adressen så står det bara: "Webbsidan kan inte visas..." Har försökt med både Interntet Explorer och Runescape client. Ska kolla med Mozilla också. Någon som har samma problem, vet lösningen? Det enda jag gjort sedan jag var inne sist, var att uppdatera Java, samt ladda ner en drivrutin till videplayer lr nått liknande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) det är nån ny update..säkert nån stor update eftersom dom gjorde såhär.. dom ändrar nåt på UK servrarna eller nåt sånt..läs runescape forumet.. Redigerat 17 Juli 2008 av DreamOn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Okej. För jag kom inte in på en annan dator heller. de har samma IP, men jag ser ingen anledning till att jag ska bli ip bannad, sen vet jag inte om det blir så när man är det heller... Är det någon som kommer in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Hm, konstigt jag kommer inte heller in. Jag tror nog att deras server krånglar eller något sånt. Man får testa om nån timme eller så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Nu funkar det igen, men alla svenska servrar är offline.. =S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) Nu funkar det igen, men alla svenska servrar är offline.. =SJa, dom verkar ha haft ett problem med sin server, men det verkar fungera nu. Fast dom har inte hunnit att starta alla servers ännu. Ps. Här är förklaring till varför alla, sweden, german o.s.v. servers är offline. http://news.runescape.com/p=kKmok3kJqOeN6D...item.ws?id=1321 Redigerat 17 Juli 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Kan du spela HD ?. Funkar inte för mig, Det ska ju funka :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg