DiRtY Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Ja jag bara undrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Pga att spela, blu-rayen. Och jag såg spelet little big planet (som det då hade bara kommit en pyttetrailer för) jag var igentligen sugen på ett 360 ett tag. Men jag tog min smarta hjärna tillbaks och blev inte så köpsugen och väntade och jag köpte min ps3. Jag betalar hellre 3000 mer för en bättre konsoll enligt mig och som jag kommer ha roligare med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Hade en Xbox innan som jag inte tyckte om , klumpiga handkontroller osv. Så vid nästa version av dom båda konsollerna så skulle jag ta psn versionen istället. Och det är jag nöjd över! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag köpte PS3 för att de kommande spel kommer inte göras till PS2, alltså att vissa nya spel i framtiden kommer inte göras till PS2. Plus att det är mer minne och blu-ray. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Är det inte så att det kommer först ut på PS3 och sen PS2? Tex som GH3 . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) Är det inte så att det kommer först ut på PS3 och sen PS2? Tex som GH3 . Jo men tills slut så kommer det bli som Playstation 1 och Playstation 2, Guitar Hero görs ju inte till Playstation 1. Redigerat 17 Juli 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Men det är väl mest för att PS1 är utdöende och det är inte många som köper det. Så dom har ingen anledning i världen att göra spel till PS1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) Men det är väl mest för att PS1 är utdöende och det är inte många som köper det. Så dom har ingen anledning i världen att göra spel till PS1 Exakt, och Playstation 2 kommer gå samma öde om några år.Det kommer skapas spel till Playstation 2 de närmsta åren, men till slut så minskas det, sen så slutas det att skapas spel till Playstation2. Redigerat 17 Juli 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Mm. Tex VHS har helt dött ut efter DVDns framsprång. Jag är inte lika säker på att BluRay kommer ta över efter DVDn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 jag kunde då f*n bara komma på någa anldeningar att köpa ett överhuvud taget. 1. den har blu-ray 2 den e regionsfri men sen finns det typ inga spel och kontrollen e inte go så därför köpte jag ett 360 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMan Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 för att jag har haft kul med ps2 ps2 och då tänkte jag ps3 måste vara roligast. Det var grym grafik och så. Visste gta iv skulle komma till ps3 så det var nog mest för gta och fifa 08, och att det är kul och spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Ibland säljs ps2 lika bra som xbox 360 xD. Köpte det också för att det var en snygg konsoll. Och trevliga kontroller (rörsensorer) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg