Hoppa till innehåll

Varför Köpte Du Ett Ps3?


DiRtY

Rekommendera inlägg

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst InTech

Pga att spela, blu-rayen. Och jag såg spelet little big planet (som det då hade bara kommit en pyttetrailer för)

jag var igentligen sugen på ett 360 ett tag. Men jag tog min smarta hjärna tillbaks och blev inte så köpsugen och väntade och jag köpte min ps3. Jag betalar hellre 3000 mer för en bättre konsoll enligt mig och som jag kommer ha roligare med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det inte så att det kommer först ut på PS3 och sen PS2?

Tex som GH3 .

Jo men tills slut så kommer det bli som Playstation 1 och Playstation 2, Guitar Hero görs ju inte till Playstation 1. Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är väl mest för att PS1 är utdöende och det är inte många som köper det.

Så dom har ingen anledning i världen att göra spel till PS1

Exakt, och Playstation 2 kommer gå samma öde om några år.

Det kommer skapas spel till Playstation 2 de närmsta åren, men till slut så minskas det, sen så slutas det att skapas spel till Playstation2.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kunde då f*n bara komma på någa anldeningar att köpa ett överhuvud taget.

 

1. den har blu-ray

2 den e regionsfri

 

men sen finns det typ inga spel och kontrollen e inte go så därför köpte jag ett 360 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för att jag har haft kul med ps2 ps2 och då tänkte jag ps3 måste vara roligast. Det var grym grafik och så. Visste gta iv skulle komma till ps3 så det var nog mest för gta och fifa 08, och att det är kul och spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

Ibland säljs ps2 lika bra som xbox 360 xD.

 

Köpte det också för att det var en snygg konsoll. Och trevliga kontroller (rörsensorer)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...