Hoppa till innehåll

Ska Kanske Köpa Ett Wii I Framtiden.


DiRtY
 Dela

Rekommendera inlägg

tja, kan inte så mkt om wii men det verkar kul, har aldrig testat det men alal som har säger att det e skit kul men undrar om nån kan besvara demma frågor:

 

1. är wii regionsfri?

 

2. hur stor hdd har wii?

 

3. vilka e de bästa spelen?

 

4. Måste man ha en Nintendo Wii Remote & Nunchuk för att spela eller fattar inte riktigt det med dem?

1. Nej, freeloader krävs för importerade spel.

2. Ingen alls. Följer med ett litet minne som duger, ska man ha mer behövs sd-kort.

3. Vi kan inte säga vilka spel du tycker är roliga.

4. Vad tror du själv? Måste man ha en handkontroll för att spel Playstation 3?

 

 

Haha nu var du lite hård mot honom lilla du :) Jag kan förstå att det är förvirrande med de två kontrollerna (remoten + nunchuck) men ett tips för honom är att iaf ha minst en nunchuck :)

 

Man får ju en nunchuk till när man köper wii.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3.The Simpsons Game,Mario Kart Wii och Super Mario Galaxy (Tycker jag ;) )

 

Och alla tycker ju olika om Wii,vissa att det har sumpig grafik och vissa tycker att det äger.Jag tycker ialla fall att det är bra,det är roligt och speciellt.Allra roligast är ju att spela flera samtidigt,elr det beror på spelet. :rolleyes:

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de ända spelen som jag e sugen på en restident evil: umbrella nåt som man kan använda den där wii zaper elelr nåt och skjuta på tv:n, och wii fit, sen finns det ju lite spel som wii sport och sån skit som man kan plocka fram när man vill visa att man e bätre än polarna :D sen kommer det ju sånt som rockband (dustin har ett as bra pris 1400kr) men de kommer ju te xbox 360 med så ingen anledning att köpa wii för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

bra spel är ssbb,mk wii,resident evil 4 umbrella chronicles,TLoZ TP och metroid 3. och du wAcko ja håller med om att N64 spelen var bra men vilket skulle du spelat om du fick t.ex den första mk elr mk wii?spelen har bara blivit förbättrade hela tiden men det verkar som att du inte har märkt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...