khsl Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Hej har nyss dingat och är i behov av pengar och då undrar jag om ni kan dela med er av er farming ställen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Altar of shadow kan du grinda primal air och vendora alla gråa saker (dom dära gråa sakerna som droppar av elementals säljer 2g /stack), nästan aldrig någon där, till skillnad mot elemental plateau där det konstant 5 hunter bots med track elemental - gl pszorz: gör alla 25 dailys och sälj skräplootet, det är awarding tro mig =p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Gör dailys, grinda primals etc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Gör alla dailies. 300g/dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Gör alla dailies. 300g/dag hur lång tid tar en daily då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Att göra alla tar max 3h. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Då det är en diskussion hur man tjänar pengar behöver jag också lite hjälp. Jag har varit 70 sedan releasen av TBC i princip. Jag spelar nu i BT(6/9)/MH(5/5) guild och har mycket bra gear. Men trots allt detta är jag extremt fattig, jag har i princip aldrig över 200g på mig och det har jag aldrig haft, jag lånade pengar till vanlig flying som jag betalat tillbaka på en lång tid. Jag gör cirka 10-15 dailies per dag men pengarna försvinner på pots/elixirs/repairs etc. Har ni tips på hur jag kan bli lite rikare, är ganska skämmigt att vara utan epic-flying. Jag tänkte bra affärer på AH mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Med hjälpen av guildet och vänner så borde du kunna använda professions för att skaffa lite g, finns inte så mycket att välja på, men annars kan du ägna dig en vecka åt att farma primals (kanske inte signa för raids under den veckan) och grinda primals (vilken som nu säljer högst) - det var så jag gjorde iaf :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Om du inte gjort klart allt i Shadowmoon och i Netherstorm så tycker jag tt du ska göra det, effektivare än dailies. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Du kan (Om du har skinning) grinda ormar (Osäker vart dom är) och sen skinna dom efter Cobra Scales. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Du kan (Om du har skinning) grinda ormar (Osäker vart dom är) och sen skinna dom efter Cobra Scales. Problemet är ju bara att Cobra Scales har en extremt låg droprate. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) Ungerfär 1% (antagligen ändrat, men jag har inte grindat dom sen några månader inpå TBC release lol) Redigerat 20 Juli 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg